Lirik Lagu Untuk Cinta OST Pilot Cafe – Adira ft Hafiz


Sekarang ni dah jatuh cinta dengan lagu ni.
Sedap je dengar lagu ni. dengan suara Hafiz dan Adira lagi.
Walaupun tak tengok pun lagi filem ni, tapi lagu ni memikat perasaan saya. hihi.

Lirik Lagu Untuk Cinta OST Pilot Cafe – Adira ft Hafiz

Kau tunjuk kan aku

Yang memangnya tak pernah tahu
Erti  sebenarnya cinta
Dari jiwa
Bukan hanya dari mata

Kau ajar hatiku

Kasih setulus seikhlasnya
Tak pernah mengalah
Walau kan terpisah
Sedikit pun tak berubah

Namun

Tak kan menjadi milikku
Cinta bukan tercipta untukku

Tolong jagalah dirinya buat diriku

Jangan biar luka lagi hatinya
Yang amat ku cinta
Yang milik engkau saja

Biar ku simpan semua kasih dan cinta

Akan ku pendam kan sepanjang nyawa
Hingga tiba masa
Untuk aku bercinta semula

Selamat tinggal kasih

Aku kan pergi bawa diri
Yang telah rela
Dan mengerti oh

Dan di sini saja

Berakhir nya sebuah kisah
Cinta bertepuk sebelah
Terpaksalah
Ku terima
Tentuan-Nya oh


Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
12 May 2015 at 20:39 ×

tak pernah dengar lagi..leh buka utube ni

Balas
avatar
admin
12 May 2015 at 21:26 ×

xpernah dengar lagi lagu ni...best ke

Balas
avatar
admin
12 May 2015 at 21:42 ×

anda telah di tag

http://85mutiarabeauty.blogspot.com/2015/05/jom-join-ceria-1st-giveaway.html

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 03:03 ×

dah dengar.. best :)

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 13:50 ×

kak wana dah dengar lagu ni..memang best..

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 16:55 ×

belum dgr lagi lagu ni..huhu

Balas
avatar
admin
13 May 2015 at 20:43 ×

dh tgk lom pilot cafe ni Rose

Balas
avatar
admin
24 May 2015 at 13:59 ×

okay filem pilot cinta tahu tapi lagu ni tatau.. teruk tol =P

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment