KARIPAP SARDIN SEDAP !


Assalamualaikum.

Selamat pagi. Dah sarapan ke? Pagi-pagi dapat wassap dari kakak tunjuk gambar karipap sardin. Motif??? Saje kan nak menayang kat kita yang jauh di selatan tanah air. Huhu.


Ok lah, nak kemas-kemas apa yang patut. Nanti baru fikir nak makan apa :)



Previous
Next Post »

18 comments

Click here for comments
5 June 2015 at 08:54 ×

sedapnnya karipap sardin!

Balas
avatar
admin
5 June 2015 at 12:10 ×

Assalammualaikum.. salam perkenalan.. saya singgah sini baca entry dan follow.. sedapnya karipap sardin.. lama xmakan..

Balas
avatar
admin
5 June 2015 at 14:36 ×

Tengok karipap ni teringat karipap pusing pengasuh anak yang lama.. dapnya.. nak kena jenguk ni..

Balas
avatar
admin
5 June 2015 at 15:37 ×

yummm..memang sedap kalo karipap sardin.. dh lama sgt x mkn..dulu2 mama lya selalu buatkan...

masak apa2 pon berasaskan sardin mmg sedap lah

Balas
avatar
admin
5 June 2015 at 15:59 ×

sedapnye karipap saqrdin ...... myfav tu

Balas
avatar
admin
5 June 2015 at 19:53 ×

favret cikna ni karipap sardin.. kt sini susah nk jumpa org jual yg sedap.. nak buat sendiri tak reti.. hihi..

Balas
avatar
admin
6 June 2015 at 20:02 ×

peberet ciksu tp dh lama x makan.
nk buat sndiri nk kena bli sardin.huhu sebolehnya nak elakkan makanan dlm tin

Balas
avatar
admin
7 June 2015 at 11:17 ×

tibe-tibe rasa mengidam pulak. hak3

Balas
avatar
admin
8 June 2015 at 02:51 ×

Huhuhuhu kegemaran akak juga. Tapi lama dah tak makan.

Balas
avatar
admin
mun
9 June 2015 at 11:06 ×

uiitt pebret tu..suka mkn karipap sardin...

Balas
avatar
admin
10 June 2015 at 23:46 ×

karipap sadin ???
fuiyoh kalau dpt seketul, pasti seronok !

Balas
avatar
admin
12 June 2015 at 22:45 ×

sedap jer nampak tu...
tetiba lapar pulak...

hehehee

Balas
avatar
admin
13 June 2015 at 00:10 ×

dap sangat tgk karipap tu!!! :D

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 16:21 ×

xmo baca hahaha scroll laju2.. i is so lemah dengan karipap..

Balas
avatar
admin
22 June 2015 at 15:15 ×

Alamak, tertengok pulak puasa2 ni..dugaan2..hehehe

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment