KARIPAP SARDIN SEDAP !

June 05, 2015


Assalamualaikum.

Selamat pagi. Dah sarapan ke? Pagi-pagi dapat wassap dari kakak tunjuk gambar karipap sardin. Motif??? Saje kan nak menayang kat kita yang jauh di selatan tanah air. Huhu.


Ok lah, nak kemas-kemas apa yang patut. Nanti baru fikir nak makan apa :)



You Might Also Like

18 comments

  1. Assalammualaikum.. salam perkenalan.. saya singgah sini baca entry dan follow.. sedapnya karipap sardin.. lama xmakan..

    ReplyDelete
  2. Tengok karipap ni teringat karipap pusing pengasuh anak yang lama.. dapnya.. nak kena jenguk ni..

    ReplyDelete
  3. yummm..memang sedap kalo karipap sardin.. dh lama sgt x mkn..dulu2 mama lya selalu buatkan...

    masak apa2 pon berasaskan sardin mmg sedap lah

    ReplyDelete
  4. sedapnye karipap saqrdin ...... myfav tu

    ReplyDelete
  5. favret cikna ni karipap sardin.. kt sini susah nk jumpa org jual yg sedap.. nak buat sendiri tak reti.. hihi..

    ReplyDelete
  6. peberet ciksu tp dh lama x makan.
    nk buat sndiri nk kena bli sardin.huhu sebolehnya nak elakkan makanan dlm tin

    ReplyDelete
  7. tibe-tibe rasa mengidam pulak. hak3

    ReplyDelete
  8. Huhuhuhu kegemaran akak juga. Tapi lama dah tak makan.

    ReplyDelete
  9. uiitt pebret tu..suka mkn karipap sardin...

    ReplyDelete
  10. karipap sadin ???
    fuiyoh kalau dpt seketul, pasti seronok !

    ReplyDelete
  11. sedap jer nampak tu...
    tetiba lapar pulak...

    hehehee

    ReplyDelete
  12. dap sangat tgk karipap tu!!! :D

    ReplyDelete
  13. xmo baca hahaha scroll laju2.. i is so lemah dengan karipap..

    ReplyDelete
  14. Alamak, tertengok pulak puasa2 ni..dugaan2..hehehe

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS