KEYWORD RAMADHAN PERTAMA

June 19, 2015


Assalamualaikum. 

Bila tengok bahagian 'keyword' di akaun Nuffnang, inilah yang terpapar semalam :-

Ramai yang mencari Niat Puasa. Alhamdulillah.. Entry tu dapat membantu mereka yang mencari. Moga bermanfaat. 

Selain niat puasa, ramai juga yang mencari- cari warna baju raya. Mungkin nak tengok warna yang meletop di tahun 2015. Puan blog juga yang masih tercari-cari. Entahla.. Mungkin pakai yang mana ada je. Sebab baju raya bukanlah menjadi keutamaan saya. Kalau nak diikutkan, tahun lepas pun tak membeli baju raya. Pakai aje baju kurung yang masih elok dalam simpanan. 


You Might Also Like

7 comments

  1. assalamualaikum
    singgah pagi jumaat
    Tahniah

    ReplyDelete
  2. DAH ADE YG CARI RESEPI TU

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah
    membantu mereka yg memerlukan.

    betul tu ros. ciksu tahun ni je nak berbaju raya. sblm ni pakai apa ada.thn ptama dngn rania

    selamat berpuasa

    ReplyDelete
  4. baju raya aida tahun ni sekayu dgn anak2 dara.
    2nd time beli kain serupa ibu anak.
    saje saje tukar style...

    ReplyDelete
  5. wow.. terus pantas tema2 raya semua keluar.. baru first day puasa kot.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. dalam bulan ramadhan juga mesti akan cari resipi utk berbuka dan bersahur

    ReplyDelete
  7. keyword paling popular..mmg betul

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS