KEYWORD RAMADHAN PERTAMA


Assalamualaikum. 

Bila tengok bahagian 'keyword' di akaun Nuffnang, inilah yang terpapar semalam :-

Ramai yang mencari Niat Puasa. Alhamdulillah.. Entry tu dapat membantu mereka yang mencari. Moga bermanfaat. 

Selain niat puasa, ramai juga yang mencari- cari warna baju raya. Mungkin nak tengok warna yang meletop di tahun 2015. Puan blog juga yang masih tercari-cari. Entahla.. Mungkin pakai yang mana ada je. Sebab baju raya bukanlah menjadi keutamaan saya. Kalau nak diikutkan, tahun lepas pun tak membeli baju raya. Pakai aje baju kurung yang masih elok dalam simpanan. 


Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
19 June 2015 at 10:16 ×

assalamualaikum
singgah pagi jumaat
Tahniah

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 11:07 ×

DAH ADE YG CARI RESEPI TU

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 13:35 ×

alhamdulillah
membantu mereka yg memerlukan.

betul tu ros. ciksu tahun ni je nak berbaju raya. sblm ni pakai apa ada.thn ptama dngn rania

selamat berpuasa

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 14:57 ×

baju raya aida tahun ni sekayu dgn anak2 dara.
2nd time beli kain serupa ibu anak.
saje saje tukar style...

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 16:16 ×

wow.. terus pantas tema2 raya semua keluar.. baru first day puasa kot.. hehehe..

Balas
avatar
admin
20 June 2015 at 11:45 ×

dalam bulan ramadhan juga mesti akan cari resipi utk berbuka dan bersahur

Balas
avatar
admin
21 June 2015 at 12:50 ×

keyword paling popular..mmg betul

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment