MERAJUK ?

June 02, 2015


Assalamualaikum.

Cuti sekolah dah pun bermula.. Cuti kali ni rasa lain jer. Selalu kalau cuti sekolah, mesti anak-anak sedara saya akan datang rumah saya.. Daniel dan Dania. 

Kali ni, dorang tak datang. Nel sibuk dengan kelas tambahannya. Maklumlah nak UPSR tahun ni.. Minggu lepas, Nel ada call saya. Minta saya balik Kedah ambil dia. Tapi, berbagai kekangan yang ada, saya tak dapat nak balik ambil dia. Saya minta adik saya tolong teman Nel naik bas ke Johor ni. Tapi, adik pula ada hal, tak dapat hantar teman naik bas. Takkan nak dibiarkan NEl naik bas sorang kot?. Memang tak lah kan.

Penyudahnya, mak saya kata Nel merajuk. Sebab saya tak balik ambil dia. huhu.. Nel pun gi je kelas tambahan tu. Mulanya dia cadang nak skip je kelas tambahan tu. hihi.

Sabar ye Nel. Nanti cuti sekolah hujung tahun, Nel datang rumah Ija duduk lama-lama k :) Ija sayang Nel!

Terpaksalah Ija duduk sorang-sorang kat JB ni :(


You Might Also Like

9 comments

  1. alahai..manjanya nel nie, hihi

    ReplyDelete
  2. alalal kesian dia.. xpelah..nnti leh jumpa..

    ReplyDelete
  3. alah lah... pandai dia ngajuk ngn acik nyer...
    yelah kalu naik bas sendiri jauh tuh de kedah nun ke johor... menyeberang semenanjung... dr utara ke selatan...

    ReplyDelete
  4. alahai siannya
    mayb ada sbbnya
    kalau nel dtg jb ros kn kja
    so xdpt nk teman jga kan

    sabar ye nel

    ReplyDelete
  5. manjanya dia dgn maksedaranya ye

    ReplyDelete
  6. ala kesiannya..

    xpela,jgn mrajuk lam2...

    xdpt mai umh mak sdara dapat p klas tambahan ok ler..
    hehehee

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS