MERAJUK ?


Assalamualaikum.

Cuti sekolah dah pun bermula.. Cuti kali ni rasa lain jer. Selalu kalau cuti sekolah, mesti anak-anak sedara saya akan datang rumah saya.. Daniel dan Dania. 

Kali ni, dorang tak datang. Nel sibuk dengan kelas tambahannya. Maklumlah nak UPSR tahun ni.. Minggu lepas, Nel ada call saya. Minta saya balik Kedah ambil dia. Tapi, berbagai kekangan yang ada, saya tak dapat nak balik ambil dia. Saya minta adik saya tolong teman Nel naik bas ke Johor ni. Tapi, adik pula ada hal, tak dapat hantar teman naik bas. Takkan nak dibiarkan NEl naik bas sorang kot?. Memang tak lah kan.

Penyudahnya, mak saya kata Nel merajuk. Sebab saya tak balik ambil dia. huhu.. Nel pun gi je kelas tambahan tu. Mulanya dia cadang nak skip je kelas tambahan tu. hihi.

Sabar ye Nel. Nanti cuti sekolah hujung tahun, Nel datang rumah Ija duduk lama-lama k :) Ija sayang Nel!

Terpaksalah Ija duduk sorang-sorang kat JB ni :(


Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
2 June 2015 at 08:44 ×

alahai..manjanya nel nie, hihi

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 08:48 ×

alalal kesian dia.. xpelah..nnti leh jumpa..

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 09:31 ×

alah lah... pandai dia ngajuk ngn acik nyer...
yelah kalu naik bas sendiri jauh tuh de kedah nun ke johor... menyeberang semenanjung... dr utara ke selatan...

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 10:51 ×

alahai siannya
mayb ada sbbnya
kalau nel dtg jb ros kn kja
so xdpt nk teman jga kan

sabar ye nel

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 13:20 ×

manjanya dia dgn maksedaranya ye

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 13:55 ×

takpe2, nanti jumpa k :)

Balas
avatar
admin
12 June 2015 at 22:59 ×

ala kesiannya..

xpela,jgn mrajuk lam2...

xdpt mai umh mak sdara dapat p klas tambahan ok ler..
hehehee

Balas
avatar
admin
20 June 2015 at 11:51 ×

merajuk x lama tuh

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment