MESIN URUT MURAH


Assalamualaikum.

Anda selalu lenguh-lenguh? 
Sering sakit di bahagian bahu?
Tak ada yang sudi mengurut?
Tak sempat menikmati urutan di kerusi urut?
Berbotol minyak telah digunakan?

Haaa ini penyelesaiannya!


Sungguh mudah! Hanya tekan butang dan letakkan di bahagian badan yang lenguh. Hikhik.

Dah macam iklan pulak! 

Alkisahnya ada jualan di office saya. Alat mengurut. Kitorang kan kerja mengadap komputer je kat office, dah tentu rasa sengal-sengal di bahu.. Tu yang pakat tergoda dan terpedaya. Terus beli. Hhahaha. RM19.90. Guna batery tu.

Tapi, saya kurang gemar pula guna. Sebab rasa bergegar pula. Terutama tangan kita tu.. Tapi, ok la kan. Kurang juga sakit tu :)



Previous
Next Post »

19 comments

Click here for comments
4 June 2015 at 07:36 ×

Boleh oder dgn awak eh?? Hehehe... nak jg.

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 08:35 ×

Cik mah ada juga..tp lain sikit...yg lekat...sedap pkai...

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 10:55 ×

heheheh ni yg mcm org promote beli 5 dpt harga 19.90 gitu ek....
dulu2 biasa lah ada salesman dtg opis jual mende2 gini... skrg tak pnh jumpa... kadang2 ok jgk barang yg di jual nyer

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 14:01 ×

Ala, x jumpa la pulak mesin ni kat sini..nnti nak carila..

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 14:42 ×

MV minta urut suami jak haha

Balas
avatar
admin
5 June 2015 at 14:41 ×

Kalau beli simpan letak dekat office.. kalau simpan dekat rumah nanti dapat dek anak2.. selamat.. jangna tanya dah.. hehehe..

Balas
avatar
admin
5 June 2015 at 15:38 ×

waa..murahnyer..
y penting bentuknya kecil n senang dibawa kemana-mana.. nk travel pon blh bwk

Balas
avatar
admin
6 June 2015 at 20:03 ×

dari tak ada kan.. boleh la buat peneman di kala memerlukan ye dok , :)

Balas
avatar
admin
8 June 2015 at 02:52 ×

Mak akak pun ada mende ni sebijik :)

Balas
avatar
admin
8 June 2015 at 20:53 ×

menariklah.... leh la urut sikit2 kan

Balas
avatar
admin
mun
9 June 2015 at 11:07 ×

comel je keciknya tu...

Balas
avatar
admin
10 June 2015 at 23:47 ×

x pernah plak org dtg opis jual.
memang kekadang dok opis, dok depan komputer hingga lenguh !!!

Balas
avatar
admin
12 June 2015 at 22:46 ×

dulu pernah ada...

banjir besar melanda,habis barang xboleh guna...

Balas
avatar
admin
13 June 2015 at 00:12 ×

wow. macam menarik je! hahaha comel pun comel :D

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 16:22 ×

alamak jap !!! baru CT tringat.. ada orang send benda ni kat CT lah.. huurm..
ok ok jap nak ingat balik..

Balas
avatar
admin
20 June 2015 at 11:58 ×

ada satu kat rumah tapi asyik lupa je nk guna

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment