MESIN URUT MURAH

June 04, 2015


Assalamualaikum.

Anda selalu lenguh-lenguh? 
Sering sakit di bahagian bahu?
Tak ada yang sudi mengurut?
Tak sempat menikmati urutan di kerusi urut?
Berbotol minyak telah digunakan?

Haaa ini penyelesaiannya!


Sungguh mudah! Hanya tekan butang dan letakkan di bahagian badan yang lenguh. Hikhik.

Dah macam iklan pulak! 

Alkisahnya ada jualan di office saya. Alat mengurut. Kitorang kan kerja mengadap komputer je kat office, dah tentu rasa sengal-sengal di bahu.. Tu yang pakat tergoda dan terpedaya. Terus beli. Hhahaha. RM19.90. Guna batery tu.

Tapi, saya kurang gemar pula guna. Sebab rasa bergegar pula. Terutama tangan kita tu.. Tapi, ok la kan. Kurang juga sakit tu :)



You Might Also Like

19 comments

  1. Boleh oder dgn awak eh?? Hehehe... nak jg.

    ReplyDelete
  2. Cik mah ada juga..tp lain sikit...yg lekat...sedap pkai...

    ReplyDelete
  3. heheheh ni yg mcm org promote beli 5 dpt harga 19.90 gitu ek....
    dulu2 biasa lah ada salesman dtg opis jual mende2 gini... skrg tak pnh jumpa... kadang2 ok jgk barang yg di jual nyer

    ReplyDelete
  4. Ala, x jumpa la pulak mesin ni kat sini..nnti nak carila..

    ReplyDelete
  5. Kalau beli simpan letak dekat office.. kalau simpan dekat rumah nanti dapat dek anak2.. selamat.. jangna tanya dah.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. waa..murahnyer..
    y penting bentuknya kecil n senang dibawa kemana-mana.. nk travel pon blh bwk

    ReplyDelete
  7. dari tak ada kan.. boleh la buat peneman di kala memerlukan ye dok , :)

    ReplyDelete
  8. Mak akak pun ada mende ni sebijik :)

    ReplyDelete
  9. menariklah.... leh la urut sikit2 kan

    ReplyDelete
  10. comel je keciknya tu...

    ReplyDelete
  11. x pernah plak org dtg opis jual.
    memang kekadang dok opis, dok depan komputer hingga lenguh !!!

    ReplyDelete
  12. dulu pernah ada...

    banjir besar melanda,habis barang xboleh guna...

    ReplyDelete
  13. wow. macam menarik je! hahaha comel pun comel :D

    ReplyDelete
  14. alamak jap !!! baru CT tringat.. ada orang send benda ni kat CT lah.. huurm..
    ok ok jap nak ingat balik..

    ReplyDelete
  15. ada satu kat rumah tapi asyik lupa je nk guna

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS