PENGOMEN SETIA MEI 2015 - INILAH REALITI

Saturday, 6 June 2015

PENGOMEN SETIA MEI 2015


Assalamualaikum.

Entry penghargaan buat rakan blogger yang sudi singgah dan meninggalkan sepatah dua kata di blog saya bagi bulan Mei 2015. 

Terima kasih yer. Walaupun aktiviti berblog saya pada bulan Mei sekadar suam-suku suku,.. Hihi.. Masih ada yang bertandang.. I love uols.. Wahh gitu..

Mereka yang tersenarai ialah :


Ucapan terima kasih bukan sahaja buat mereka yang tersenarai ni je. Tapi, buat semua yang sudi singgah jalan-jalan di blog saya. Tak kisahlah yang meninggalkan komen atau yang tidak meninggalkan komen.. Terima kasih! Kehadiran anda menyumbang peningkatan trafik di blog saya .. 

Terima kasih yer :)



19 comments:

  1. alhamdulillah tahniah buat kesemuanya..

    ReplyDelete
  2. tahniah semua kat atas tu ^_^

    ReplyDelete
  3. Jgn berhenti blog. Ai silent reader tau...

    Kbai,

    ReplyDelete
  4. Tahniah semua.. Hi ros, selamat berkenalan =)

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat mereka yg tersenarai! :)

    ReplyDelete
  6. Singgah jenjalan pagi. Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam

    ReplyDelete
  7. ha ah kan, elok jugak buat entry macam nie sekali sekala..at least mereka yang berkenaan akan rasa dihargai..hihi

    ReplyDelete
  8. tahniah kpd semua blogger tegar di atas :)

    ReplyDelete
  9. singgah jap,

    nama kita ada ler...hehehee...
    tahniah pd yg lain jgak...

    ReplyDelete
  10. tahniah pada nama yang tersenarai! :D

    ReplyDelete
  11. yahuuuu kulihat namaku disitu ahak ahak..

    ReplyDelete
  12. sama-sama..sis JM pun masuk list...dah lama x datang sini

    ReplyDelete
  13. tersenarai kat sini :) Sama2 Kak Ros :)

    ReplyDelete