STOK VITAGEN DAN YAKULT - INILAH REALITI

Saturday, 20 June 2015

STOK VITAGEN DAN YAKULT


Assalamualaikum.

Hari Rabu lepas punya cerita. Mula-mula beli satu pek Yakult kat aunty yang selalu jual kat bawah office saya. Pastu, kawan office tanya pula, sape nak vitagen? 3 pek, RM12. Mulut ni lancar je cakap nak! Hihi. Terlupa yang saya dah beli Yakult sebelum tu.

Tu yang banyak stok kat dalam peti ais.. Hikhik.. 


Memang tak beli air lain dah selagi tak habis lagi.. Hikhik.

Minum Vitagen dan Yakult baik untuk perut. Eh tetiba kan. Tapi, saya tak boleh nak minum hari-hari. Sesekali boleh la..



5 comments:

  1. baru 3 hari Ramadhan kan..tak beli lagi stok vitagen ni.. sebabnya anak2 asik nak beli ari di bazar ramadhan jer..huhu

    *semoga cepat menimang cahayamata..amin

    ReplyDelete
  2. nk buat stock jgk la.. baik untk perut kan..

    ReplyDelete
  3. suka minum kedua2 nya tapi botlo kecil seklai sedut dh habis

    ReplyDelete
  4. nak buat stokgak la..utk hakimi..hehe

    ReplyDelete
  5. kat opis pun ada org dtg jual.
    but aida jarang beli.
    anak-anak x boleh minum :)
    kalau ada karang. semua tu diorang abiskan dlm 1 mlm aje :) hu hu hu...

    ReplyDelete