Breaking

Tuesday, 14 July 2015

FENOMENA ULTRAMAN DI MALAYSIA


Assalamualaikum.

Fenomena ultraman di facebook. Macam-macam gambar yang di share. Ultraman basuh kereta, ultraman makan biskut, ultraman makan durian. Hihi. Terhibur juga hati tengok gambar-gambar tu. Hikhik. 

Kat bawah ni pula gambar anak sedara saya. Mahdi dan Arif. Kakak saya hantar beberapa hari lepas. Hihi. Banyaknya berbaris ultraman dia yer!  Tu pun ada lagi yang tak masuk baris. 


Alahai.., Memang tak jemu dorang ni dengan ultraman. Kalau buka tv pun, ultraman jugak yang ditengoknya.. Kalau ngan Mak Ude, memang tak dapatlah korang ultraman ni. Hihi.



7 comments:

  1. mak aii byk nyer ros !
    but dijaga dgn elok, bagus la :)

    ReplyDelete
  2. makk aiii.. banyaknya dak2 n punya

    ReplyDelete
  3. maigad !!! banyaknyeee ultraman.. ni mesti acik dia tlg belikan skali
    tambah koleksi kan.. isk isk.. branak pinak dah..

    ReplyDelete
  4. Mcm anak yg makcik kite ngasuh juga la
    Suka nau dgn otomen ni hihi

    ReplyDelete
  5. dari besar hingga sekecil2 nya tu..minat betul

    ReplyDelete