FENOMENA ULTRAMAN DI MALAYSIA


Assalamualaikum.

Fenomena ultraman di facebook. Macam-macam gambar yang di share. Ultraman basuh kereta, ultraman makan biskut, ultraman makan durian. Hihi. Terhibur juga hati tengok gambar-gambar tu. Hikhik. 

Kat bawah ni pula gambar anak sedara saya. Mahdi dan Arif. Kakak saya hantar beberapa hari lepas. Hihi. Banyaknya berbaris ultraman dia yer!  Tu pun ada lagi yang tak masuk baris. 


Alahai.., Memang tak jemu dorang ni dengan ultraman. Kalau buka tv pun, ultraman jugak yang ditengoknya.. Kalau ngan Mak Ude, memang tak dapatlah korang ultraman ni. Hihi.



Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
14 July 2015 at 12:06 ×

mak aii byk nyer ros !
but dijaga dgn elok, bagus la :)

Balas
avatar
admin
14 July 2015 at 13:02 ×

makk aiii.. banyaknya dak2 n punya

Balas
avatar
admin
15 July 2015 at 19:14 ×

maigad !!! banyaknyeee ultraman.. ni mesti acik dia tlg belikan skali
tambah koleksi kan.. isk isk.. branak pinak dah..

Balas
avatar
admin
18 July 2015 at 14:12 ×

Hrp2 hakimi x obses cmni. Hihi

Balas
avatar
admin
22 July 2015 at 12:04 ×

Mcm anak yg makcik kite ngasuh juga la
Suka nau dgn otomen ni hihi

Balas
avatar
admin
8 August 2015 at 12:59 ×

dari besar hingga sekecil2 nya tu..minat betul

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment