FENOMENA ULTRAMAN DI MALAYSIA

July 14, 2015


Assalamualaikum.

Fenomena ultraman di facebook. Macam-macam gambar yang di share. Ultraman basuh kereta, ultraman makan biskut, ultraman makan durian. Hihi. Terhibur juga hati tengok gambar-gambar tu. Hikhik. 

Kat bawah ni pula gambar anak sedara saya. Mahdi dan Arif. Kakak saya hantar beberapa hari lepas. Hihi. Banyaknya berbaris ultraman dia yer!  Tu pun ada lagi yang tak masuk baris. 


Alahai.., Memang tak jemu dorang ni dengan ultraman. Kalau buka tv pun, ultraman jugak yang ditengoknya.. Kalau ngan Mak Ude, memang tak dapatlah korang ultraman ni. Hihi.



You Might Also Like

7 comments

  1. mak aii byk nyer ros !
    but dijaga dgn elok, bagus la :)

    ReplyDelete
  2. makk aiii.. banyaknya dak2 n punya

    ReplyDelete
  3. maigad !!! banyaknyeee ultraman.. ni mesti acik dia tlg belikan skali
    tambah koleksi kan.. isk isk.. branak pinak dah..

    ReplyDelete
  4. Mcm anak yg makcik kite ngasuh juga la
    Suka nau dgn otomen ni hihi

    ReplyDelete
  5. dari besar hingga sekecil2 nya tu..minat betul

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS