KUIH SERI MUKA PEMBUKA SELERA!


Assalamualaikum.

Kuih seri muka! Kuih kegemaran saya dan suami. Kuih wajib beli. Hihi.. Setakat nak makan berdua, saya beli je. Kalau kena yang sedap, Alhamdulillah. Kena yang tak sedap, memang tak beli dah! 

Macam yang kat bawah ni, RM2. Ada 6 ketul. Comel je. Dan yang ni sedaplah setakat hari ni. Beli kat bazar Ramadhan di IPD Batu Pahat. 


Korang pun mesti ada kuih kegemaran kan? Kuih apa tu? Cuba tulis kat komen. Heeee..

Sebenarnya selain kuih seri muka ni, ada juga kuih lain yang kami suka. Popia dan karipap. Tapi, takdelah beli serentak kan.. Selang-selanglah... 

Kuih seri muka ni belum pernah lagi saya buat sendiri. Resepi ade je ni dok simpan. Hihi.. Nantilah cuba! Mana tahu lagi sedap kan? Hikhik..



Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
3 July 2015 at 16:53 ×

heheheh..sy pun suka kui seri muka ni...tp kdg kalau beli yg hijau tuh keras...tp ada juga yg jual mmg sedap....lembut jerrr.....

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 17:21 ×

kuih seri muka, dayah suka yang mak teh dayah buat..hurmm sedap sangat =)

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 17:24 ×

laparr..kuih feveret SB ni. kat sini potong comel lote gini harga RM3

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 17:29 ×

kunjungan balas..hari ni tak berapa sihat tapi nak juga jenguk kawan-kawan blogger :)

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 18:15 ×

jijah pun suka gak..tp bulan pose ni lbh suka tepung pelita

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 21:23 ×

Pernah juga dpat yang keras.. Last last makan pulut dia je..

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 21:24 ×

Wahhh sedap sangat tu sampai teringat -ingat ;)

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 21:25 ×

Mahal jugak ek...

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 21:26 ×

Banyakkan rehat yer !

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 21:27 ×

Tepung pelita memang best! Tapi puasa kali ni tak rasa lagi

Balas
avatar
admin
3 July 2015 at 21:54 ×

kalu makan berseri2 muka... hi hi hi...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment