KUIH SERI MUKA PEMBUKA SELERA!

July 03, 2015


Assalamualaikum.

Kuih seri muka! Kuih kegemaran saya dan suami. Kuih wajib beli. Hihi.. Setakat nak makan berdua, saya beli je. Kalau kena yang sedap, Alhamdulillah. Kena yang tak sedap, memang tak beli dah! 

Macam yang kat bawah ni, RM2. Ada 6 ketul. Comel je. Dan yang ni sedaplah setakat hari ni. Beli kat bazar Ramadhan di IPD Batu Pahat. 


Korang pun mesti ada kuih kegemaran kan? Kuih apa tu? Cuba tulis kat komen. Heeee..

Sebenarnya selain kuih seri muka ni, ada juga kuih lain yang kami suka. Popia dan karipap. Tapi, takdelah beli serentak kan.. Selang-selanglah... 

Kuih seri muka ni belum pernah lagi saya buat sendiri. Resepi ade je ni dok simpan. Hihi.. Nantilah cuba! Mana tahu lagi sedap kan? Hikhik..



You Might Also Like

11 comments

  1. heheheh..sy pun suka kui seri muka ni...tp kdg kalau beli yg hijau tuh keras...tp ada juga yg jual mmg sedap....lembut jerrr.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah juga dpat yang keras.. Last last makan pulut dia je..

      Delete
  2. kuih seri muka, dayah suka yang mak teh dayah buat..hurmm sedap sangat =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhh sedap sangat tu sampai teringat -ingat ;)

      Delete
  3. laparr..kuih feveret SB ni. kat sini potong comel lote gini harga RM3

    ReplyDelete
  4. kunjungan balas..hari ni tak berapa sihat tapi nak juga jenguk kawan-kawan blogger :)

    ReplyDelete
  5. jijah pun suka gak..tp bulan pose ni lbh suka tepung pelita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepung pelita memang best! Tapi puasa kali ni tak rasa lagi

      Delete
  6. kalu makan berseri2 muka... hi hi hi...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS