Lirik Lagu Mungkin Kamu – Sissy Imann

September 15, 2015


Assalamualaikum.


Sebenarnya lagu ni agak lama dah keluar. Tapi saya baru je dengar masa lagu ni jadi lagu tema untuk drama Eksperimen Cinta. Lakonan Fahrin Ahmad dan Izreen Azminda. Drama ni pun dah tamat dah. Mula-mula tertanya-tanya lagu siapa agaknya. Sebab bagi saya best jugak. Apalagi terus tanya pakcik google. Penyanyinya Sissy Imann. Jujurnya saya tak kenal siapa gerangan penyanyinya ni. Tapi, tak kisahlahkan. Asalkan lagu ni sedap.



Macam biasa, saya kongsikan lirik lagunya :


Lirik Lagu Mungkin Kamu – Sissy Imann



Parappara rappapara rappa para rara
Parappara rappapara rappa para rara

Kau melihatku dari jauh
Mungkin anganku atau fantasiku
Ku terdiam dan terkaku malu
Menunggu masanya kau menegurku

Tapi sebenarnya
Mungkin pernah bersua kita
Aa.. aa.. papa

* Mimpi indahku terbayangkan kamu mu mu
Sepertinya oh dejavu datang siang malamku
Terlihat kamu di sana na na
Ku tak terdaya a a

Pernahkah kita bersua dimanakah lokasinya
Mungkin di Paris
Mungkin di London
Mungkin Jakarta
Atau Korea
Mungkinkah dirimu?
Mungkin kamu

Parappara rappapara rappa para rara
Parappara rappapara rappa para rara

Kau tersenyum dan terus menyapa aku
Tidak ku sangka dan tidak ku percaya
Tak terkata apa nak dikatakan
Dan tak terucap apa nak diucapkan
Tapi sebenarnya mungkin pernah bersua kita

ulang *




You Might Also Like

4 comments

  1. Hihi... catchy lirik...
    X sempat tgk citer ni...
    #x kejar dh tgk drama fahrin sbb dia dah kawen...

    Hahaha... boleh ke gitu? Haha

    ReplyDelete
  2. So skarang dah kenal x siapa sissy Imann tu?
    Keyboardist kepada Fynn Jamal
    Seorang singer, songwriter
    And one of ahli koir kebangsaan Malaysia
    Baru berusia 20 tahun . Awesome talent

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS