Lirik Lagu Obses - Akim & The Magistret


Assalamualaikum.

Selepas Mewangi dan Potret, Akim & The Magistret mempertaruhkan satu lagi lagu baru iaitu Obses. Seperti biasa, lagu ni pun dah jadi lagu kegemaran saya.. Memang layan je dengar lagu ni. Mesti ramai yang dah pernah dengar kan?.. 

Kat sini saya kongsikan liriknya yer :)


Lirik Lagu Obses - Akim & The Magistret

Menghitung detik dalam kesedaran
Menunggu masa untuk lena
Memintal mimpi di kamar beradu
Hanya mahu tunggu bayangmu

Sambut rinduku
Pejamkan mata aku untukmu

Pagarkan resah tanamlah indah
Kan memeluk kau dengan erat
Bunuhlah benci dan kisah lalu
Merakam tenang tersenyumlah
Kau bersatu di dunia ini

Ohhhh
Sambut rinduku
Pejamkan mata aku untukmu
Rebahkan semua
Nantikan aku kan datang padamu

Sambut rinduku
Pejamkan mata aku untukmu
Rebahkan semua
Nantikan aku kan datang padamu

Sambut rinduku
Pejamkan mata aku untukmu
Rebahkan semua
Nantikan aku kan datang padamu



Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
14 September 2015 at 21:26 ×

best juga lagu ni mcm potret

Balas
avatar
admin
15 September 2015 at 13:03 ×

x pernah dengar lagi lagu ni :>

Balas
avatar
admin
20 September 2015 at 20:59 ×

nak cari d utiub lah

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment