PASEMBOQ KA ROJAK?

September 04, 2015

Assalamualaikum.

Lama aih tak pekena pasemboq. Balik kampung kat Kedah pun, bukan dan nak pi Penang. Masa bergerak pantas. Hihi.. haaa last-last bertemu pasemboq di Batu Pahat. Sedap aih. Tapi kat sini panggil rojak. Bukan pasemboq la kan.  Kuah dia tu yang buat rojak/pasemboq jadi sedap. Kalau kuah so~so atau hancus, memang tak sedap la rojak/pasemboq tu. Yang ni sedap. Kat tekak saya la. Tekak orang lain tak tahu la kan.. Tengok, kalau nak cerita kat blog, sampai tak beredit gambar. Memanjang je. Maaf la ye. Abaikan jari jemari kat gambar tu. Yang pasti bukan jari saya atau suami. Tu jari kawan suami. Bujang lagi tu. Ehhhh.. terpromot pulakkkk. Hihihi. 


Misi kurus macam dah ke laut je. Huhu. Makanan semua sedap-sedap kat sini. Hahaha alasan sangat kan. 

Takpe,kita usaha selagi terdaya. Wahh gitu.. 



You Might Also Like

7 comments

  1. sedap nyer nampak... feveret akak rojak ke pasemboq ka...

    ReplyDelete
  2. kat selatan panggil rojak kan.. lebih kurang ja..
    lagi satu kat sana pecal famous kan tapi i is kenot go sngt hehe..

    ReplyDelete
  3. Sedapppppnya. Terliuq tengok pasemboq :)

    ReplyDelete
  4. lama x makan

    ros dok sebut penang ciksu pon teringin nak pi sanaa oekena mee sotong.. aduh duh .
    rindu penang blk xdan nk kona kot sana.

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS