HIDANGAN TENGAHARI YANG SIMPLE DAN MENAIKKAN SELERA!


Assalamualaikum.

Selamat tengahari. Dah makan ke?.. Masak sendiri atau makan luar hari ni? Atau ada yang pergi jemputan kenduri?

Kat bawah ni, hidangan yang saya masak sendiri. Tapi, gambar semalam lah. Nasi putih + sambal sardin + ikan bilis goreng bawang + telur dadar + timun sebagai ulaman. Alhamdulillah. Kenyang :)



Hari ni, nak makan ape ek?.. Tak tahu lagi sebab sarapan pun lewat tadi. Makan roti cicah air nescafe panas.

Kadang-kadang makan lauk yang simple pun, boleh bertambah nasi. hihi. 





Previous
Next Post »

14 comments

Click here for comments
Wa
7 November 2015 at 12:44 ×

Setuju.....makan lauk macam ni bertambah tambah nasi..


Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 21:52 ×

menu simple tu la yg sedap sgt² tau..;D

Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 22:18 ×

Iya kak.. sekali sekala buat camni, menambah nambah nasi... bahaya.. hihi

Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 22:29 ×

betul tu..kekdang yang simpke tu peling menambat selera...

Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 23:30 ×

sedapnya...

ahlam singgah sini lama da xsinggah.. hehehe

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 00:23 ×

salam rose..lama sis JM x singgah sini..sorry bukan x sudi tp x sempat huhuh

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 00:24 ×

rose..boleh emailkan sis JM alamat terkini..ada something for u..dah masuk sampul tp belum bloeh pos..x de alamat

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 00:33 ×

nasi lemak masak sendiri? sambal tu nampak..klau sambal sedap perghh terangkat

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 07:58 ×

Kan Kak Rose. Walaupun simple tapi dua tiga kali tambah nasik. Hikhik ^^

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 09:43 ×

simple..bila mkn nikmat n bertambah

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 18:21 ×

Ini menu paling biasa kat umah aida, ros.
kegemaran semua sambal sardin, telur dadar nd timun jepun as ulam.

Balas
avatar
admin
9 November 2015 at 07:54 ×

makan cmni pun sedapppp!!

Balas
avatar
admin
9 November 2015 at 10:32 ×

Sejak balik kampung ni..sardin tak jumpa lagi. Gara2 my sis trauma makan time banjir tahun lepas

Balas
avatar
admin
19 December 2015 at 00:42 ×

Lagi simple lagi sedap sebenarnya..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment