HIDANGAN TENGAHARI YANG SIMPLE DAN MENAIKKAN SELERA!

November 07, 2015


Assalamualaikum.

Selamat tengahari. Dah makan ke?.. Masak sendiri atau makan luar hari ni? Atau ada yang pergi jemputan kenduri?

Kat bawah ni, hidangan yang saya masak sendiri. Tapi, gambar semalam lah. Nasi putih + sambal sardin + ikan bilis goreng bawang + telur dadar + timun sebagai ulaman. Alhamdulillah. Kenyang :)



Hari ni, nak makan ape ek?.. Tak tahu lagi sebab sarapan pun lewat tadi. Makan roti cicah air nescafe panas.

Kadang-kadang makan lauk yang simple pun, boleh bertambah nasi. hihi. 





You Might Also Like

14 comments

  1. Setuju.....makan lauk macam ni bertambah tambah nasi..


    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya kak.. sekali sekala buat camni, menambah nambah nasi... bahaya.. hihi

      Delete
  2. menu simple tu la yg sedap sgt² tau..;D

    ReplyDelete
  3. betul tu..kekdang yang simpke tu peling menambat selera...

    ReplyDelete
  4. sedapnya...

    ahlam singgah sini lama da xsinggah.. hehehe

    ReplyDelete
  5. salam rose..lama sis JM x singgah sini..sorry bukan x sudi tp x sempat huhuh

    ReplyDelete
  6. rose..boleh emailkan sis JM alamat terkini..ada something for u..dah masuk sampul tp belum bloeh pos..x de alamat

    ReplyDelete
  7. nasi lemak masak sendiri? sambal tu nampak..klau sambal sedap perghh terangkat

    ReplyDelete
  8. Kan Kak Rose. Walaupun simple tapi dua tiga kali tambah nasik. Hikhik ^^

    ReplyDelete
  9. simple..bila mkn nikmat n bertambah

    ReplyDelete
  10. Ini menu paling biasa kat umah aida, ros.
    kegemaran semua sambal sardin, telur dadar nd timun jepun as ulam.

    ReplyDelete
  11. Sejak balik kampung ni..sardin tak jumpa lagi. Gara2 my sis trauma makan time banjir tahun lepas

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS