Lirik Lagu Hanya Ingin Kau Cinta - Hafiz - INILAH REALITI

Friday, 6 November 2015

Lirik Lagu Hanya Ingin Kau Cinta - Hafiz



Assalamualaikum.

Ada yang pernah dengar lagu baru Hafiz ni?

Best jugak di telinga saya  ni :)

Kat sini saya kongsikan liriknya yer :



Lirik Lagu Hanya Ingin Kau Cinta - Hafiz 

Di dalam hati ini aku menangis
Seiring satu luka yang telah kau beri
Kau tinggalkan ku sakitiku
Sungguh ku tak percaya semua yang terjadi

Kau tinggalkan diriku dalam air mata
Tanpa kau merasakan sakit yang ku rasa
Sungguh terlalu dirimu kekasih
Biar aku pergi tanpa sisa cinta

Aku hanyalah lelaki yang selalu ingin engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan lelah yang tak terkira oh

Aku hanyalah setitis embun dalam perihnya cinta
Tenggelam dalam rejam duka yang ada
Selalu kalah di dalam bercinta oh

Aku hanyalah lelaki yang selalu ingin engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan lelah yang tak terkira oh

Aku hanyalah setitis embun dalam perihnya cinta
Tenggelam dalam rejam duka yang ada
Selalu kalah di dalam bercinta oh
Di dalam hati ini aku menangis





13 comments:

  1. tak perasan pulak pnh dgr ke tak. hikhiks
    sbb jrg layan radio dh skrg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Ros sebab kat office radio sentiasa on. Tu yg dengar lagu maca macam.

      Delete
  2. tak pernah dengar lagi lagu baru Hafiz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try dengar Ct. Bagi kak ros, best.

      Delete
  3. tak pernah dengar lagi rasanya lagu ni..

    ReplyDelete
  4. dh lama x dgr radio so agak ketinggalan

    ReplyDelete
  5. Aida pun kurang perasan lg ni, ros :-)

    ReplyDelete