Lirik Lagu Hanya Ingin Kau Cinta - Hafiz



Assalamualaikum.

Ada yang pernah dengar lagu baru Hafiz ni?

Best jugak di telinga saya  ni :)

Kat sini saya kongsikan liriknya yer :



Lirik Lagu Hanya Ingin Kau Cinta - Hafiz 

Di dalam hati ini aku menangis
Seiring satu luka yang telah kau beri
Kau tinggalkan ku sakitiku
Sungguh ku tak percaya semua yang terjadi

Kau tinggalkan diriku dalam air mata
Tanpa kau merasakan sakit yang ku rasa
Sungguh terlalu dirimu kekasih
Biar aku pergi tanpa sisa cinta

Aku hanyalah lelaki yang selalu ingin engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan lelah yang tak terkira oh

Aku hanyalah setitis embun dalam perihnya cinta
Tenggelam dalam rejam duka yang ada
Selalu kalah di dalam bercinta oh

Aku hanyalah lelaki yang selalu ingin engkau cinta
Bukan untuk disakiti hatinya
Perih menahan lelah yang tak terkira oh

Aku hanyalah setitis embun dalam perihnya cinta
Tenggelam dalam rejam duka yang ada
Selalu kalah di dalam bercinta oh
Di dalam hati ini aku menangis





Previous
Next Post »

13 comments

Click here for comments
6 November 2015 at 21:18 ×

tak perasan pulak pnh dgr ke tak. hikhiks
sbb jrg layan radio dh skrg ni

Balas
avatar
admin
6 November 2015 at 21:28 ×

tak pernah dengar lagi lagu baru Hafiz..

Balas
avatar
admin
6 November 2015 at 22:16 ×

tak pernah dengar lagi rasanya lagu ni..

Balas
avatar
admin
6 November 2015 at 23:08 ×

Erkkk... Baru tauuu hehehe

Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 22:20 ×

Hihi. Ros sebab kat office radio sentiasa on. Tu yg dengar lagu maca macam.

Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 22:20 ×

Try dengar Ct. Bagi kak ros, best.

Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 22:20 ×

Owh.. nanti try dengar.. yer.

Balas
avatar
admin
7 November 2015 at 22:21 ×

Takpe... maybe belum meletop lagi. Hihi

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 00:41 ×

dh lama x dgr radio so agak ketinggalan

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 18:26 ×

Aida pun kurang perasan lg ni, ros :-)

Balas
avatar
admin
9 November 2015 at 07:57 ×

lom pernah dengar lagi lagu ni

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment