MAKAN DI RESTORAN NASI KANDAR HUSSAIN

Assalamualaikum.

Balik kampung di Sungai Petani, memang tak sah kalau Cik Rose tak singgah makan di sini. Mana lagi, Restoran Nasi Kandar Hussain. Kalau pergi tengahari, wajib makan nasi beriani lauk ayam madu. hihi.. Tapi, masa cuti raya cina baru ni, Cik Rose pergi waktu pagi dengan family. Tak adalah nasi beriani bagai kan,. Lagipun semenjak duduk Batu Pahat ni, dah tak heran nasi beriani luar. Sebab nasi beriani kat sini sedap-sedap belaka! hihi. Nasi Beriani Power, Nasi Beriani Pokok Sena, Nasi Beriani Mat Shah. Aduhai... Sedap! 

Dah, back to the story.

Apa yang kitorang makan?. Menu berat ok. hihi. Senang, sarapan merangkap tengahari terus.

~ Murtabak daging ~


~ Nasi Lemak Ayam ~


Nampak Nescafe tarik di situ :)



~ Murtabak Daging Cheese ~






Memang kenyang. Alhamdulillah.. 

Setiap orang ada selera masing-masing. Terpulang pada cita rasa masing-masing, kan :)

Buat yang berminat, bolehlah singgah dan rasa sendiri. Cik Rose kongsikan alamatnya yer :

No 18, 19 & 20 Jalan Pekan Baru08000 Sungai PetaniKedah.




Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
29 February 2016 at 09:24 ×

belah mana hussain ni .... mcm besh je

Balas
avatar
admin
29 February 2016 at 09:41 ×

murtabak daging cheese tuh sgt menggoda tekak... aduh2

Balas
avatar
admin
29 February 2016 at 10:39 ×

sedapnya murtabak daging cheese tuu :D

Balas
avatar
admin
1 March 2016 at 08:40 ×

saya suka martabak tue..nak sikit bole haha

Balas
avatar
admin
2 March 2016 at 14:30 ×

murtabak daging cheese x pernah mkn lagi

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment