MAKAN DI RESTORAN NASI KANDAR HUSSAIN - INILAH REALITI

Monday, 29 February 2016

MAKAN DI RESTORAN NASI KANDAR HUSSAIN

Assalamualaikum.

Balik kampung di Sungai Petani, memang tak sah kalau Cik Rose tak singgah makan di sini. Mana lagi, Restoran Nasi Kandar Hussain. Kalau pergi tengahari, wajib makan nasi beriani lauk ayam madu. hihi.. Tapi, masa cuti raya cina baru ni, Cik Rose pergi waktu pagi dengan family. Tak adalah nasi beriani bagai kan,. Lagipun semenjak duduk Batu Pahat ni, dah tak heran nasi beriani luar. Sebab nasi beriani kat sini sedap-sedap belaka! hihi. Nasi Beriani Power, Nasi Beriani Pokok Sena, Nasi Beriani Mat Shah. Aduhai... Sedap! 

Dah, back to the story.

Apa yang kitorang makan?. Menu berat ok. hihi. Senang, sarapan merangkap tengahari terus.

~ Murtabak daging ~


~ Nasi Lemak Ayam ~


Nampak Nescafe tarik di situ :)



~ Murtabak Daging Cheese ~






Memang kenyang. Alhamdulillah.. 

Setiap orang ada selera masing-masing. Terpulang pada cita rasa masing-masing, kan :)

Buat yang berminat, bolehlah singgah dan rasa sendiri. Cik Rose kongsikan alamatnya yer :

No 18, 19 & 20 Jalan Pekan Baru08000 Sungai PetaniKedah.




8 comments:

  1. belah mana hussain ni .... mcm besh je

    ReplyDelete
  2. murtabak daging cheese tuh sgt menggoda tekak... aduh2

    ReplyDelete
  3. sedapnya murtabak daging cheese tuu :D

    ReplyDelete
  4. saya suka martabak tue..nak sikit bole haha

    ReplyDelete
  5. murtabak daging cheese x pernah mkn lagi

    ReplyDelete