Breaking

Sunday, 7 February 2016

SELAMAT BERCUTI !

Assalamualaikum.

Ramai yang dah bercuti kan. Macam biasa, highway semua dah jammed bagai. Cik Rose masih bekerja hari ni. Tak macam tahun-tahun sebelum ni, bila tiba CNY, Cik Rose orang pertama yang bercuti. hihi. Tahun ni bagi orang lain pula. Sebab apa?.. Tahun ni family Cik Rose dari Kedah datang :) Alhamdulillah.. Mengubat kesedihan hati sikit. 

Tak nak celoteh panjang, cuma nak mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina pada semua yang meraikannya. Pada yang memandu pulang ke kampung atau bercuti, hati-hati ya memandu. Pandu secara berhemah dan jangan tergopoh gapah :)


10 comments:

  1. akak pun duk ofis hari ni bersama anak-anak. ramai dh bercuti... cik rose jg susah hati k... famly dtg ziarah pengubat rindu dan keresahan tu...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...kita dah sampai rumah family...
    walaupun penat ngan jalan sesak tapi bila dah sampai rumah semuanya rasa penat tu hilang!!
    selamat bercuti

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti Cik Rose.. selamat bersantau bersama keluarga ye.. :))

    ReplyDelete
  4. saya pun tak bercuti rose.. kerja kat sini kg pun kat sini hehe tunggu mood nak berjalan-jalan bercuti tempat orang pula

    ReplyDelete