SELAMAT BERCUTI !

Assalamualaikum.

Ramai yang dah bercuti kan. Macam biasa, highway semua dah jammed bagai. Cik Rose masih bekerja hari ni. Tak macam tahun-tahun sebelum ni, bila tiba CNY, Cik Rose orang pertama yang bercuti. hihi. Tahun ni bagi orang lain pula. Sebab apa?.. Tahun ni family Cik Rose dari Kedah datang :) Alhamdulillah.. Mengubat kesedihan hati sikit. 

Tak nak celoteh panjang, cuma nak mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina pada semua yang meraikannya. Pada yang memandu pulang ke kampung atau bercuti, hati-hati ya memandu. Pandu secara berhemah dan jangan tergopoh gapah :)


Previous
Next Post »

10 comments

Click here for comments
7 February 2016 at 14:55 ×

akak pun duk ofis hari ni bersama anak-anak. ramai dh bercuti... cik rose jg susah hati k... famly dtg ziarah pengubat rindu dan keresahan tu...

Balas
avatar
admin
7 February 2016 at 15:32 ×

alhamdulillah...kita dah sampai rumah family...
walaupun penat ngan jalan sesak tapi bila dah sampai rumah semuanya rasa penat tu hilang!!
selamat bercuti

Balas
avatar
admin
8 February 2016 at 09:07 ×

selamat bercuti Cik Rose.. selamat bersantau bersama keluarga ye.. :))

Balas
avatar
admin
16 February 2016 at 10:39 ×

dah abes cuti dah.. heee

Balas
avatar
admin
18 February 2016 at 12:30 ×

saya pun tak bercuti rose.. kerja kat sini kg pun kat sini hehe tunggu mood nak berjalan-jalan bercuti tempat orang pula

Balas
avatar
admin
26 February 2016 at 22:28 ×

selamat berhujung minggu

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment