TERIMA KASIH ZALORA MALAYSIA !


Assalamualaikum.

Bulan lepas, pihak Zalora ada menawarkan kerjasama pada Cik Rose. Menulis entry berkenaan Zalora dan Cik Rose terima voucher bernilai RM100 . Alhamdulillah, rezeki. Boleh rujuk entry ini : FESYEN BAJU TERKINI DARI ZALORA!

Dah lebih sebulan terima voucher tu, tapi tak sempat nak belek-belek website Zalora. Kalau buka pun, masih keliru nak pilih yang mana. hihi.. Macam-macam nak, rambang mata Cik Rose ni ha! Tengok beg nak. Tengok baju nak. Tengok make up nak. hiihi.. 

Akhirnya, semalam Cik Rose buat keputusan. Pilih barang yang memang Cik Rose perlukan. Satu barang untuk diri sendiri dan satu lagi buat suami. Konon nak buat suprise untuk suami bila dia habis operasi nanti. hihi.. 

Barang apa yang Cik Rose order?.. Haa, jeng jeng.. Nanti Cik Rose kongsikan yer bila dah terima :)


Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
MAY
22 February 2016 at 14:51 ×

Sama la kite. Beli 2 utas jam je dr voucher tu. Tp x bli utk somi pun sbb dia pny jam hrga 500 lbh.. X mo murah2 pny. Hehe

Balas
avatar
admin
22 February 2016 at 15:29 ×

akak tak beli apapun lagi dengan voucher zalora tu

Balas
avatar
admin
22 February 2016 at 15:33 ×

tahniah ... yg tahun lps kite lupa nk guna dah xpired .. hahah rugi betui ...terbang rm100 ai....yg thn ni ... pun belum guna

Balas
avatar
admin
22 February 2016 at 16:01 ×

ATahniah, Ros. Masuk Zalora memang rambang mata :)

Balas
avatar
admin
22 February 2016 at 17:00 ×

wah samalah mv pun dapat voucher tu

Balas
avatar
admin
26 February 2016 at 21:42 ×

dah tahu apa brg tu ;p

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment