TERIMA KASIH ZALORA MALAYSIA !

February 22, 2016


Assalamualaikum.

Bulan lepas, pihak Zalora ada menawarkan kerjasama pada Cik Rose. Menulis entry berkenaan Zalora dan Cik Rose terima voucher bernilai RM100 . Alhamdulillah, rezeki. Boleh rujuk entry ini : FESYEN BAJU TERKINI DARI ZALORA!

Dah lebih sebulan terima voucher tu, tapi tak sempat nak belek-belek website Zalora. Kalau buka pun, masih keliru nak pilih yang mana. hihi.. Macam-macam nak, rambang mata Cik Rose ni ha! Tengok beg nak. Tengok baju nak. Tengok make up nak. hiihi.. 

Akhirnya, semalam Cik Rose buat keputusan. Pilih barang yang memang Cik Rose perlukan. Satu barang untuk diri sendiri dan satu lagi buat suami. Konon nak buat suprise untuk suami bila dia habis operasi nanti. hihi.. 

Barang apa yang Cik Rose order?.. Haa, jeng jeng.. Nanti Cik Rose kongsikan yer bila dah terima :)


You Might Also Like

9 comments

  1. Sama la kite. Beli 2 utas jam je dr voucher tu. Tp x bli utk somi pun sbb dia pny jam hrga 500 lbh.. X mo murah2 pny. Hehe

    ReplyDelete
  2. akak tak beli apapun lagi dengan voucher zalora tu

    ReplyDelete
  3. tahniah ... yg tahun lps kite lupa nk guna dah xpired .. hahah rugi betui ...terbang rm100 ai....yg thn ni ... pun belum guna

    ReplyDelete
  4. ATahniah, Ros. Masuk Zalora memang rambang mata :)

    ReplyDelete
  5. wah samalah mv pun dapat voucher tu

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion