LIRIK LAGU PENCURI HATI - AYDA JEBAT (OST ISTERI VS TUNANG)


Best sangat lagu terbaru dari Ayda Jebat ni. Bagi Cik Rose lah kan.. Selera orang muda katakan :) Hahaha, muda ke?.. Muda remaja lah.. Memang kena dengan jiwa pula lagu ni. Happy go lucky.. Hati yang moody pun bertukar gumbira! Versi akustik yang Ayda nyanyi kat hot FM pun best jugak. Dia masukkan elemen dangdut gitu.

Macam biasa, Cik Rose share liriknya yer .

LIRIK LAGU PENCURI HATI - AYDA JEBAT (OST ISTERI VS TUNANG)


Jam di dinding terus berdetak
Kakiku juga terus berjalan
Tapi mengapa tak kau lepaskan tatapanmu dari diriku
Menembus hingga jantung ini terasa agak terhenti



Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me



Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me



Tak kuasa ku menahan rasa
Hatiku makin semakin berdebar
Tapi mengapa tak kau lepaskan tatapanmu dari diriku
Menembus hingga jantung ini terasa agak terhenti



Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me



Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me yeah



Satu, dua senyum manismu
Tiga, empat mirip matamu
Dengan tawa tawa riangmu
Bikin hatiku jadi rapuh
Si pencuri hatiku
Kau pencuri hatiku



Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me



Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me



Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Say you love me



Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby please don't hate me


Love me, love me oh
Love me, love me (hey close your eyes)
Love me, love me
 ohLove me, love me ah


Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
21 March 2016 at 17:07 ×

suka lagu ni

Selamat Mrs Velentine dapat PERTAMAX...! Silahkan antri di pom terdekat heheheh...
Balas
avatar
admin
Thanks for your comment