Aku Terluka Kau Terluka


Assalamualaikum.

Aku terluka, kau terluka. 
Haa, tajuk saja je bikin gempak. Ala-ala tajuk lagu gitu. 

Pernah tak terjadi situasi kat bawah ni?

Sometimes people hurt you and act like you hurt them.

Kita yang terluka dek perbuatan dia, alih-alih dia pulak yang konon-konon terluka kerana kita. 

Haa?? 

Adoi, macam mana nak buat ni? 


Hihi. Relax bertenang.
Senang je, keluarkan diri kita dari zon tersebut. Jauhkan diri dari aura-aura negatif tersebut. Biarkan dia. 


Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
16 June 2016 at 07:20 ×

memang ada pun manusia gini. senang cerita bolayannnn....pedulikan aje

Balas
avatar
admin
16 June 2016 at 08:33 ×

pernah berada di dalam situasi nih.. selalu lebih suka berdiam dan menjauhkan diri.. kalau tak, mau perang besar jadinya..

Balas
avatar
admin
16 June 2016 at 10:55 ×

Sedang melalui la ni.. dia yang buat hal, nampak macam kita pulak yang punya angkara. Jalan terbaik.. berdiam diri buat masa ni tapi sampai masanya nanti pasti kubasuh cukup2.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment