Lirik Lagu Baru Elizabeth Tan - Tabah


Lagu terbaru dari Elizabeth Tan, berjudul Tabah. Best jugak. Cik Rose layan jer :)

Kat sini, Cik Rose kongsikan liriknya.

Lirik Lagu Tabah - Elizabeth Tan

Tengah malam bulan terang
Sepinya rasa seolah
Hanya ku saja terjaga

Sejarah kita setahun setengah
Seolah tak kisah peduli semua
S'perti hatiku tak terganggu


Sekarang aku lebih tabah dari dulu
Ku tak perlukan kamu
Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh

Kau tahu ku akan s'lalu
Ada ruang di hati untukmu
Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi

Kerna kamu ku di sini


Tanpa kamu takkan aku punyai hidup s'begini
Kini tiba babak kedua
Ku rasa teruja ku bentangkan sayap
Lihat aku terbang pergi


Sekarang aku lebih tabah dari dulu
Ku tak perlukan kamu
Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh

Kau tahu ku akan s'lalu
Ada ruang di hati untukmu
Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi


Sejuta bintang berkelipan kerna aku
Langitmu kini gelita tanpa cahaya dariku
Aku yang kau puja

Kau tahu ku akan s'lalu
Ada ruang di hati untukmu
Tapi sehingga masa itu tiba


Sekarang aku lebih tabah dari dulu
Ku tak perlukan kamu
Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh

Kau tahu ku akan s'lalu
Ada ruang di hati untukmu
Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi
Tapi sehingga itu ku harapkan
Terbaik bagimu

Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
20 June 2016 at 11:46 ×

Dah pernah dengar ke Sis Anum?.. best :)

Balas
avatar
admin
20 June 2016 at 12:15 ×

Lagu ni mcm hardcore sgt ah video klip dia. hhehe tak minat.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment