SERING SAKIT KEPALA?

Assalamualaikum.

Cik Rose kongsikan 3 jenis sakit kepala. Ambil dari fb. Ada beza setiap jenis sakit kepala ni. Ada migrain, ada cluster, ada tension.  Tapi, susah juga nak bezakan jenis sakit ni. Tak sure yang mana satu Cik Rose rasa masa sakit kepala dulu. Asyik fikir mungkin migrain. Tapi, ada banyak jenis sebenarnya.


Jaga kesihatan diri dan keluarga, ya!


Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
26 June 2016 at 10:37 ×

semua jenis sakit kepala kat atas nu, semua dah rasa . cuma yg terbaru ni, bila time baring..otak rasa kene himpit..sakit tak yah nak cakap

Balas
avatar
admin
26 June 2016 at 12:01 ×

tak best sakit kepala

buat kerja apapun asyik merungut olehnya

Balas
avatar
admin
27 June 2016 at 14:04 ×

bila sakit kepala ni, na buat apa pun tak boleh kan.. tak tahan rasa.

Balas
avatar
admin
27 June 2016 at 14:04 ×

betul tu Fae. serba tak kena jadinya.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment