SERING SAKIT KEPALA? - INILAH REALITI

Sunday, 26 June 2016

SERING SAKIT KEPALA?

Assalamualaikum.

Cik Rose kongsikan 3 jenis sakit kepala. Ambil dari fb. Ada beza setiap jenis sakit kepala ni. Ada migrain, ada cluster, ada tension.  Tapi, susah juga nak bezakan jenis sakit ni. Tak sure yang mana satu Cik Rose rasa masa sakit kepala dulu. Asyik fikir mungkin migrain. Tapi, ada banyak jenis sebenarnya.


Jaga kesihatan diri dan keluarga, ya!


4 comments:

  1. semua jenis sakit kepala kat atas nu, semua dah rasa . cuma yg terbaru ni, bila time baring..otak rasa kene himpit..sakit tak yah nak cakap

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila sakit kepala ni, na buat apa pun tak boleh kan.. tak tahan rasa.

      Delete
  2. tak best sakit kepala

    buat kerja apapun asyik merungut olehnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Fae. serba tak kena jadinya.

      Delete