KERANA SEBIIJI TART NENAS

July 19, 2016

Assalamualaikum.

Kerana tart nenas ni, merata Cik Rose cari. Ramai je yang jual masa bulan puasa tu. Di kedai, di bazar ramadhan, kat online. Tapi, payah benar nak cari yang gebu gebas. Cik Rose nak yang gebu jer. hihi.

Tadaa.. Akhirnya jumpa. Kat Plaza Angsana!



Keluaran Nahar Power.

Alhamdulillah kena dengan tekak Cik Rose. 

Gebu gebas uols!

Harganya Rm28 untuk 50 biji. 

Terasa butter dia. Jem nenas dia pun sedap!

Cik Rose bagi 5 bintang. hihi.

Sebelum-sebelum ni minat biskut raya berasaskan coklat dan badam. Tahun ni, teringin tart nenas pula!

 

You Might Also Like

3 comments

  1. heehhehe.... akak pun sama kalu tart nenas msti nk gebus inti banyak hehehe...
    kalu ala2 mmg mkn skit je

    ReplyDelete
  2. rindu pula nak makan tart nenas mak housemate buat huhuhu

    ReplyDelete
  3. puas dah mkna ri tu kat rumah org hehehe ..ruamh sendrik tak de kuih raya kerepek byk le

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion