KETUPAT PALAS YANG SEDAP DI JITRA

July 18, 2016

Assalamualaikum.

Wah..tajuk tak nak kalah namanya ni! hahaha.

Hari raya dan ketupat palas memang sinonim kan?.

Sape yang pandai balut ketupat palas? Jadi ketupat jantan atau betina?. Haaha.

Balik rumah mak mertua, comfirm dapat bekalan ketupat palas ni ha. Mak mertua memang buat jual. Tapi, tempahan sajalah. Ikut kilo beras pulut, bukan ikut biji. Terkejut Cik Rose dengar harga yang mak mertua jual. Memang terlajak murah gitu!

Ini antara hasil ketupat palas yang mak mertua buat untuk tempahan hari raya. Kakak ipar pun bantu balut jugak. Cik Rose?.. hihi,, Biarlah rahsia gitu! Ini yang di ambil sebelum raya. Ada juga tempahan yang di ambil hari raya. 

Alhamdulillah. Rezeki mak mertua. 
Untuk yang berdekatan Jitra, kalau nak order ketupat palas untuk sepanjang bulan Syawal ni, boleh roger Cik Rose jer. Nanti Cik Rose bagi nombor mak mertua. hihi.. Tak boleh publish sini. Kang terkejut mak mertua cheq. Hihi.

Ada yang tempah nak siap rebus, ada yang tak nak rebus. Terpulanglah yer.

Ada juga pakej dengan gulai daging. Terserahlah nak atau tidak. 

MENERIMA TEMPAHAN KETUPAT PALAS DI JITRA, KEDAH.
 


You Might Also Like

8 comments

  1. waduh nengok pun dh terliur...
    nsb lah aritu ada bt ramai2 kt opis nih..
    dptlah akak belajar cara bt ketupat pls versi utara ngn timur

    ReplyDelete
  2. sedapnye .. nk belajar buat sendiri jugak ni .. nk cari ayam masak rendang

    ReplyDelete
  3. wah..jitra dekat area mana tu? raya haritu, saya balik sana la. hehehe

    ReplyDelete
  4. hehe..ciktie pandai makan je hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun 2017 ambik tempahan tak?nak tempah boleh?

      Delete
    2. Assalamualaikum.
      Ambil tempahan. Boleh hubungi Jeefry : +60142558009 untuk tempahan.

      Delete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS