KETUPAT PALAS YANG SEDAP DI JITRA

Assalamualaikum.

Wah..tajuk tak nak kalah namanya ni! hahaha.

Hari raya dan ketupat palas memang sinonim kan?.

Sape yang pandai balut ketupat palas? Jadi ketupat jantan atau betina?. Haaha.

Balik rumah mak mertua, comfirm dapat bekalan ketupat palas ni ha. Mak mertua memang buat jual. Tapi, tempahan sajalah. Ikut kilo beras pulut, bukan ikut biji. Terkejut Cik Rose dengar harga yang mak mertua jual. Memang terlajak murah gitu!

Ini antara hasil ketupat palas yang mak mertua buat untuk tempahan hari raya. Kakak ipar pun bantu balut jugak. Cik Rose?.. hihi,, Biarlah rahsia gitu! Ini yang di ambil sebelum raya. Ada juga tempahan yang di ambil hari raya. 

Alhamdulillah. Rezeki mak mertua. 
Untuk yang berdekatan Jitra, kalau nak order ketupat palas untuk sepanjang bulan Syawal ni, boleh roger Cik Rose jer. Nanti Cik Rose bagi nombor mak mertua. hihi.. Tak boleh publish sini. Kang terkejut mak mertua cheq. Hihi.

Ada yang tempah nak siap rebus, ada yang tak nak rebus. Terpulanglah yer.

Ada juga pakej dengan gulai daging. Terserahlah nak atau tidak. 

MENERIMA TEMPAHAN KETUPAT PALAS DI JITRA, KEDAH.
 


Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
18 July 2016 at 08:35 ×

xreti buat n jrg mkn..huhuhu

Balas
avatar
admin
18 July 2016 at 09:00 ×

waduh nengok pun dh terliur...
nsb lah aritu ada bt ramai2 kt opis nih..
dptlah akak belajar cara bt ketupat pls versi utara ngn timur

Balas
avatar
admin
18 July 2016 at 10:20 ×

sedapnye .. nk belajar buat sendiri jugak ni .. nk cari ayam masak rendang

Balas
avatar
admin
18 July 2016 at 11:10 ×

wah..jitra dekat area mana tu? raya haritu, saya balik sana la. hehehe

Balas
avatar
admin
18 July 2016 at 12:46 ×

hehe..ciktie pandai makan je hikhik

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment