KABINET DAPUR YANG CANTIK IDAMAN SETIAP WANITA

Assalamualaikum. 

Siapa yang tak suka kabinet dapur yang cantik dan kemas, kan? Semua orang nak. Sebagai pemberi semangat nak memasak! Kononnya. Hihihi. Eh betullah tu. Kalau dapur kemas, baru syok nak ke dapur masak-masak. Kan? Baik mengaku. Hihi. 

Ok, ni Cik Rose kongsikan beberapa contoh gambar kabinet dapur. Cik Rose ambil dari facebook. Tapi, minta maaflah yer. Sebab warnanya semua sweet-sweet belaka. Pink! Barulah gegirl gitu! Hikhik.

Ni yang pertama. Simple jer kan. Tak crowded sangat. Kawasan dapur pun luas je nampak. Warna pun cun. Warna kesukaan Cik Rose ni. 



Yang kedua ni akan membuatkan pencinta warna pink tersenyum lebar. Betul. Ada dua tone pink. Soft jer kan. 



Yang ketiga ni pun lawa gak. Tak serabut di pandangan mata Cik Rose. Table dia tu yang buat Cik Rose jatuh hati. Tapi tukar warna purple please! Hahaha. I'm lovin it!


Ok, Cik Rose bagi 3 contoh dulu. Ni sesuai untuk gegirl-gegirl atau pencinta pink. Wah gitu. Hikhik. Next time Cik Rose kongsikan kabinet dapur mengikut tema ya g lain pulak. 
.
Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
30 August 2016 at 08:12 ×

Semua wanita nak dapur yang cantik2
TAPI..
Tak semua wanita nak masak walaupun dapur dah cantik...

Hihihihi...
Apa2 pun bila semuanya cantik pasti semangat memasak akan membara dan hari2 nak masak maggie je..

Salam Selasa dari AM

Ikhlas dari
AlongMisuari.com

Balas
avatar
admin
30 August 2016 at 08:22 ×

cantiknye.....sangat sweet....

Balas
avatar
admin
30 August 2016 at 08:52 ×

suka piv yg first tu

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment