SELAGI BELUM HABIS MUSIM DURIAN

August 29, 2016

Assalamualaikum.

Musim durian, musim durian. Bahagia rasa! Hihi. Cik Rose ni kategori yang suka durian. Jadi, bila masa musim durian ni bukan main syok lagi. Mencuba macam-macam jenis durian yang ada. 

Tapi, adik Cik Rose memang tak makan durian. Berbeza dengan kitorang adik beradik yang lain ni. Sebut durian, laju je nak! Hahaha.

Kat Batu Pahat ni, durian dah murah jugak. Ada sekilo RM5 dan ke atas. Yang sekilo RM5 pun elok je isinya. Macam yang Cik Rose beli semalam ni ha. 


Cik Rose beli 4 biji. Cukuplah kami suami isteri yang makan kan. Cuba tengok macam kat bawah ni. Comel-comel je buahnya. Alhamdulillah. Sedap! 




Saat entry ini disiarkan, durian ni dah habis pun. Kena pi cari lagi ni. 


You Might Also Like

4 comments

  1. bila pergi kt gamabr j gerak2 nyitt nyitt..hihii...sedap oo nampak duyann...blek umah hari tu sikit j dpt..huwaa....

    jom join sini kak...hihi...jemput singgah sini, jangan lupa join sekali untuk menangi set Skinfood bernilai RM200 :)

    http://www.yayacendana.com/2016/08/skinfood-worth-rm200-set-korean-beauty.html

    ReplyDelete
  2. semalam baru beli sebiji untuk Kimie nak makan sangat..

    ReplyDelete
  3. kalau wat tempoyak tu sedap...

    ReplyDelete
  4. pebret rania dah skeg ni.
    asal sebut dyan.ayah nya belikan.
    tp x bg mkn byk lah. bg rasa..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS