SELAGI BELUM HABIS MUSIM DURIAN

Assalamualaikum.

Musim durian, musim durian. Bahagia rasa! Hihi. Cik Rose ni kategori yang suka durian. Jadi, bila masa musim durian ni bukan main syok lagi. Mencuba macam-macam jenis durian yang ada. 

Tapi, adik Cik Rose memang tak makan durian. Berbeza dengan kitorang adik beradik yang lain ni. Sebut durian, laju je nak! Hahaha.

Kat Batu Pahat ni, durian dah murah jugak. Ada sekilo RM5 dan ke atas. Yang sekilo RM5 pun elok je isinya. Macam yang Cik Rose beli semalam ni ha. 


Cik Rose beli 4 biji. Cukuplah kami suami isteri yang makan kan. Cuba tengok macam kat bawah ni. Comel-comel je buahnya. Alhamdulillah. Sedap! 




Saat entry ini disiarkan, durian ni dah habis pun. Kena pi cari lagi ni. 


Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
29 August 2016 at 14:35 ×

bila pergi kt gamabr j gerak2 nyitt nyitt..hihii...sedap oo nampak duyann...blek umah hari tu sikit j dpt..huwaa....

jom join sini kak...hihi...jemput singgah sini, jangan lupa join sekali untuk menangi set Skinfood bernilai RM200 :)

http://www.yayacendana.com/2016/08/skinfood-worth-rm200-set-korean-beauty.html

Balas
avatar
admin
29 August 2016 at 15:28 ×

semalam baru beli sebiji untuk Kimie nak makan sangat..

Balas
avatar
admin
29 August 2016 at 19:42 ×

kalau wat tempoyak tu sedap...

Balas
avatar
admin
30 August 2016 at 06:22 ×

pebret rania dah skeg ni.
asal sebut dyan.ayah nya belikan.
tp x bg mkn byk lah. bg rasa..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment