TEBUS VOUCHER RM100 DARI ZALORA


Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Ini kali kedua Cik Rose berkoloborasi bersama Zalora Malaysia. Dapat undangan bulan Ramadhan lepas. 

Tapi, Cik Rose baru selamat menebus voucher bernilai RM100. 

Dok tengok- tengok website Zalora. Sampai rambang mata ni ha. Tak tahu nak pilih apa. Semua berkenan. Hahaha. 

Last-last Cik Rose ambil keputusan beli purse buat Cik Rose dan wallet buat suami. Kebetulan purse Cik Rose yang sedia ada tu dah lusuh dan terkoyak benangnya. Hihi. 

Dapatlah dua barang kan. Kat bawah ni lah : 


Servis Zalora memang pantas. Cik Rose order petang. Esoknya dah dapat barang tu. Alhamdulilah.

Hasil berblog ni dikongsi bersama konsepnya ni. Share dengan suami. Hikhik.

Moga lepas ni ada peluang lagi. 


Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
12 August 2016 at 09:49 ×

wow bestnyaaaaaaaaaaaaaaa

Balas
avatar
admin
12 August 2016 at 09:51 ×

waaaa bestnya....

akak nk jgk la berkalorasi ngn zalora nih... nk jgk lah dpt voucher gini

Balas
avatar
admin
12 August 2016 at 17:57 ×

Wahhh bestnyaaaa! hihi

Balas
avatar
admin
12 August 2016 at 20:56 ×

mmg best. zalora mmg baik hati. busyra pun penah dpt mcm ni..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment