BIHUN SUP POWER JADI PILIHAN! - INILAH REALITI

Tuesday, 6 September 2016

BIHUN SUP POWER JADI PILIHAN!

Assalamualaikum.

Cik Rose memang suka makan bihun sup. Terutamanya bihun sup daging! 
Kalau balik Kedah pun mesti nak makan yang cabai merah punya. Hihi. Tapi tak kisahlah merah ke, cili kicap ke kan. Janji sup dia sedap! 

Minggu lepas, jiran Cik Rose ada berikan Cik Rose bihun sup. Alhamdulillah, rezeki.


Teringat pulak masakan mak. InsyaAllah raya haji ni akan balik kampung. Bolehlah lepaskan rindu pada mak tersayang. Juga buat ayah dan keluarga :)

Umur dah meningkat ni macam sensitif pula. Hihi. Bukan sensitif apa, sensitif bab keluarga. Mungkin kerinduan dah membuak-buak kot. 

Aduhai, hatiku. Moga tabah!

 


 

8 comments:

  1. sodap tuh... pekat2 boh lak sambal kicap...

    kalau sup sedap mkn gitu je tanpa isi sgt pun dh layan kan cik rose

    ReplyDelete
  2. sedap sampai keluar air liur. hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki dapat makan, kena lak dengan selera tekak kan ;)

    ReplyDelete
  4. letak cabai merah mmg pebreer ciksu
    ingt lg time pegnant dkt rania.. merata cari bihun sup cabai merah area kl. hiks

    ReplyDelete
  5. ros.. kotak komenn still ade dua ni..

    ReplyDelete