HARUM MALAM MENYELESAIKAN MASALAH DALAMAN SETIAP WANITA BERKAHWIN DAN JUGA ANAK DARA



Assalamualaikum.



Hari ni Cik Rose nak cerita bab kesihatan wanita sikit. Kita ni kan perempuan, kena titik beratkan soal kesihatan. Jangan ambil sambil lewa jer. Kat pasaran sekarang ni, macam-macam jenis jamu atau suplimen yang dijual. Tapi, kita tahu tak kandungan setiap satu darinya?. Kita tahu tak apa kebaikannya? Dan adakah produk tu sesuai tu untuk kita.  



Ok, kali ni Cik Rose nak ceritakan tentang produk Harum Malam. Mesti ramai yang dah tahu, kan? Harum Malam Minuman Kesihatan Wanita.  



Harum Malam ni  diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. Ianya juga sebenarnya supplement khusus untuk kaum wanita yang dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Bukan itu saja, malah dapat merawat masalah seperti keputihan, gatal-gatal vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan lain-lain lagi. Setiap dari kita berbeza-beza dan miliki permasalahan yang berlainan. Tapi, dengan hanya satu produk sahaja iaitu Harum Malam dapat memberikan kesan yang maksimum. 

Siapa yang boleh amalkan Harum Malam ni? Mak- mak je ke? Atau Yang dah mempunyai anak je ke? Eh bukan. Ni Cik Rose nak bagitahu ni. Harum Malam bukan untuk wanita yang sudah berkahwin je tapi sesuai juga untuk anak dara. Apa? Anak dara pun boleh? Ye, korang jangan tak percaya pula. Kalau korang beli Harum Malam ni, siap boleh share dengan mak korang ok. Sama-sama dapat kesan positif! Lepas tu Harum Malam ni boleh di ambil setiap hari walaupun period, dalam pantang dan menyusu bayi. Anytime la. Untuk wanita yang mengandung (pregnant) tidak digalakkan untuk amalkan sebab takut akan mengalami kesukaran bersalin (sempit). Jadi, jangan suka-suka nak cuba ye. Rujuk dengan pakar kesihatan dulu.


Golongan yang sesuai ambil minuman kesihatan Harum Malam:
✔ Wanita Berkahwin
✔ Anak Dara
✔ Wanita Berpantang
✔ Sesuai untuk yang menyusukan anak
✔ Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas





Kelebihan dan khasiat minuman kesihatan Harum Malam:
✔ Membantu menyegar dan menyihatkan badan.
✔ Mencantikkan dan menaikkan seri wajah.
✔ Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
✔ Melegakan panas badan.
✔ Menegangkan payudara.
✔ Memulihkan rasa rapat.
✔ Mengencang otot kewanitaan.
✔ Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
✔ Menambah keharmonian suami isteri.
✔ Menyihatkan rahim.
✔ Mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
✔ Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
✔ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
✔ Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
✔ Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
✔ Mengurangkan tekanan dan tension
✔ Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan.


Ok, dah beli tu macam mana pula cara pengambilannya? Berapa sukatannya? Jangan risau. Jom Cik Rose kongsikan cara pengambilannya. Produk Harum Malam ni perlu diambil satu sudu sebelum sarapan dan satu sudu sebelum tidur. Tapi, pastikan guna sudu plastik kerana Harum Malam mengandungi madu,dikhuatiri kalau guna sudu besi akan hilang khasiatnya.
Boleh simpan dalam peti sejuk . 




Mesti ada yang tanya selamat ke? Halal ke? Jangan risau, Produk Harum Malam Halal dan lebih 7 tahun dalam pasaran.

Apa kandungan Harum Malam ni? Meh Cik Rose beritahu dari A sampai Z. 



Kandungan:
Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani,
Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, strawberry, senna.
100% ramuan asli




Ekstrak bunga ros 

Berkesan untuk merawat kulit. Ia berupaya mengecilkan pori-pori
dan mengawal kulit yang berminyak. Hasilnya kulit tampak lebih berseri, halus dan segar, dan meredakan
senggugut yang sering dialami oleh kaum wanita ketika haid.



Sirih
Sangat bermanfaat dalam mengatasi keputihan, gatal-gatal dan bau tak sedap.



Buah tin

Berupaya menstabilkan tekanan darah, merawat jerawat, pigmentasi kulit (skin pigmentation),mencegah serangan jantung koroner, meningkatkan daya ketahanan tubuh, mengurangkan
kolesterol.  



Kismis
Berfungsi memelihara sistem saraf, membina tulang dan gigi yang sihat, mengekalkan tekanan darah, membantu pembentukan kolagen dan penyerapan zat besi ke dalam badan, dan meningkatkan daya tumpuan serta ingatan. 



Madu
Membasmi bakteria,merawat dan memulihkan luka. 



Goji
Meningkatkan tenaga dan kekuatan anda, terutamanya apabila
melawan penyakit, mengurangkan risiko kanser, meningkatkan fungsi seksual dan merawat masalah seksual, meningkatkan kesuburan serta membantu mengurangkan masalah
berat badan.
 

Limau purut
Membasmi bau badan, membantu mengekalkan kelembapan kulit serta meneutralkan radikal bebas akibat pencemaran bahan kimia yang merbahaya kepada tubuh badan.  



Kayu Serapat
Bermanfaat untuk mengembalikan faraj yang ‘longgar’ supaya
kembali cantik seperti anak dara. Akar serapat juga membantu mengukuhkan otot dan sendi, mengatasi kekejangan otot rahim dan kelesuan ketika haid. Herba ini mampu melancarkan peredaran darah ke organ wanita untuk meningkatkan kadar
oksigen bagi kesihatan dan fungsi organ sekaligus meningkatkan tahap kesihatan wanita. Khasiat yang terdapat dalam akar serapat juga mampu memperbaiki menegangkan payudara yang kendur
kembali anjal dan tegang.
 

Buah Delima
Menyingkirkan sel-sel kulit mati,boleh melindungi epidermis dan dermis kulit dengan membantu pengembalian sel kulit, menolong
perbentukan semula tisu-tisu badan, penyembuhkan luka-luka dan memperbanyakkan peredaran darah ke kulit.


Manjakani

Membantu mengencangkan otot dinding vagina dan mengembalikan keanjalan, membasmi bakteria dan kuman yang
mengakibatkan bau yang tidak selesa pada faraj. 



Pueraria Lobata
Melancarkan peredaran darah dalam tubuh sekaligus
menggalakkan fungsi organ,  membantu meningkatkan kadar penghasilan hormon estrogen dalam tubuh wanita.
 

Pueraria Mirifica.
Pueraria Mirifica adalah satu herba yang berasal daripada Thailand, di mana ianya dikenali sebagai
“White Kwaaw Krau”. Ianya termasuk dalam keluarga Leguminosa, sub-keluarga Papilionoda
(keluarga kacang soya, kacang dan kacang pea)



Cik Rose kongsikan testimoni produk  Harum Malam ni yer. Kesannya berbeza bagi setiap individu. Ada yang badan dah tak berbau. Keputihan tiada lagi. Ehem ehem. Ada yang dikurniakan rezeki dapat mengandung. Semuanya dengan izin Allah. Ni yang Cik Rose tertarik ni. Moga ada rezeki buat Cik Rose dan rakan-rakan merasai menjadi seorang ibu.




Cik Rose nak beritahu ni sepanjang pengambilan Harum Malam ni, ada Pantang Larangnya:

 
– Elakkan minuman berais.
– Ibu mengandung tidak dibenarkan. Jangan sesekali ambil tau.
– Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja ( Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan )
– Untuk kesan yang maksimum,amalkan setiap hari.


Tunggu apa lagi, jomlah gi beli. Tapi, ingat. Perlu berhati-hati dengan produk tiruan. Macam mana nak tahu asli atau tiruan ni? Senang je. Pastikan korang scan dahulu sebelum membeli. Macam kat bawah ni :-


Harga Harum Malam ni memang harga mampu milik. Untuk khasiat yang pelbagai ni, memang berbaloi tau. Hanya RM33.00 Sem / RM39.00 Sabah dan Sarawak (250ml).



Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan bolehlah hubungi Millennial Gen









HP: 010 404 2769

Office: 03 3358 5344

Apalagi, cepat dapatkan Harum Malam ni. Korang mesti berpuas hati punya! Cuma, janganlah baru cuba dua tiga sudu dah stop. Lepas tu mengharapkan perubahan. Oh no. Cuba displinkan diri, amalkan setiap hari. InsyaAllah dengan izin Allah. 



Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
6 September 2016 at 20:48 ×

tak sabar nak cuba lepas pantang..

Balas
avatar
admin
Anonymous
9 September 2016 at 10:06 ×

Sis boleh beli dengan sis ke

Balas
avatar
admin
Anonymous
9 September 2016 at 10:07 ×

Sis boleh beli dengan sis ke

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment