LIRIK LAGU DIRGAHAYU- FAIZAL TAHIR DAN SITI NURHALIZA (OST LARA AISHAH)

September 23, 2016

LIRIK LAGU DIRGAHAYU - FAIZAL TAHIR DAN SITI NURHALIZA | Assalamualaikum.

Pernah dengar tak lagu Dirgahayu ni? Ramai yang cakap kalau dengar tajuk macam lagu ala-ala patriotik. Tapi, ianya bukanlah lagu patriotik atau lagu kenegaraan. Lebih kepada lagu cinta yang memiliki melodi yang indah. Cinta itu subjektif. Boleh jadi cinta pada apa sahaja. Jangan kecilkan skop cinta itu. 

Kalau nak tahu, ini lagu tema bagi drama Lara Aishah yang ditayangkan di Astro Prima. Cik Rose tak ikut sangat drama ni. Tapi, lagu ni memang best! Cik Rose suka lagu ni. Memang kena duet Faizal Tahir dengan Dato' Siti Nurhaliza. 

Cik Rose kongsikan lirik lagunya yer. 

Lirik Lagu Dirgahayu - Faizal Tahir ft. Siti Nurhaliza

Adakah ini kali yang pertama
Adakah ini kali yang terakhir
Mungkin waktu tak mengizinkan kita
Mungkin jalan ceritanya berbeza
Ouhhh huwooo
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku






Andai takdir kita bertemu lagi
(Ku berdoa selalu)
Masihkah akan kau kenang kembali
(Takkan pernahku lepas)
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Tidak pernahku bersoalkan takdirNya
Dan ku percaya cintakan mengatasi
Semuanya

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku
Cinta dirgahayu
Dirgahayu
Cinta dirgahayu



You Might Also Like

2 comments

  1. ciksu layan drama ni..
    best sbb suka tgk lakonan fasha sandha jek. hihihi
    msa episod frst x tgk sbb x mo tgk skali tertengok, dgr plak tokti nyanyi terus layan. boleh gituuu. ahahaaa. tp layan tgh malm lah sbb citer ni dia punya skrip perghh x sesuai utk tontonan anak2 . nak nak rania.cepat ngikut.
    bahasa dorang kasar.. huhuhu
    perkataan main ikut sedap je cakap

    ReplyDelete
  2. Lagu favorite yaya sekarang ni sebab yaya tengok cerita lara aishah! Hee

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion