BUANG KOLESTROL DENGAN JUS QALBI AL-EHSAN

JUS QALBI AL-EHSAN| Assalamualaikum.

Hai, apa khabar semuanya?. Moga baik-baik saja. Cik Rose nak bercerita mengenai satu produk minuman kesihatan ni. Jus QALBI Al-Ehsan. Korang pernah dengar tak nama Jus Qalbi ni? Mungkin ada yang tak pernah dengar kan. Macam tu jugak dengan Cik Rose. Mula-mula tertanya-tanya, jus apa tu? Tapi, setelah Cik Rose cari maklumat berkenaan Jus Qalbi ni, banyak tau khasiatnya!

Inilah dia Jus QALBI Al-Ehsan tu :


Tunjuk sikit rupa botol Jus Qalbi ni dengan kotaknya tu. Yang ini saiz 250 ml.


Yang buat Cik Rose tertarik ialah ada tali pada kotaknya. Macam best jer kan, senang untuk dijadikan pemberian buat yang tersayang. Lagi satu warnanya tu nampak macam ekslusif!


JUS QALBI AL-EHSAN juga dikenali sebagai JUS PEMBERSIH KOLESTEROL sangat mujarab untuk menghakis serta melunturkan kolesterol malah juga pembekal tenaga semulajadi.

Untuk pengetahuan korang, Jus Qalbi ni  diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang asli seperti BAWANG PUTIH, HALIA, CUKA EPAL, LEMON DAN MADU ASLI. Oleh kerana terdapat bawang putih sebagai bahan utama, memang Cik Rose akui baunya agak kuat. Tapi, masih boleh diterima baunya tu. Bagi Cik Rose, ok jer. Bila kita buka pertama kali tu memang kuat baunya. Jangan lupa goncang dahulu. Gunakan sudu plastik ya! Tapi kan, bila kita dah guna untuk pertama kali, mesti kita letak dalam peti ais kan. Bila dah letak dalam peti ais, lama-kelamaan bau bawang putih tu berkurangan tau!







Antara khasiat Jus Qalbi Al-Ehsan adalah :

*Mencuci dan Membuang Kolesterol

*Merawat Masalah Saluran Jantung Tersumbat

*Mencegah kompilasi jantung

*Menyingkirkan Toksin Dalam Badan

*Melancarkan Peredaran Darah

*Menurunkan tekanan Darah Tinggi

*Melancarkan sistem pernafasan

*Menghindari Penyakit Strok

*Mencairkan lemak

*Mengurangkan Serangan Gout

*Membuang Angin dalam badan

*Mengatasi Masalah Selsema

*Meningkatkan Daya Pemikiran dan Minda

*Melegakan sakit-sakit badan dan sendi

*Menurun dan melangsingkan badan

*Menambah tenaga

*Meningkatkan sistem immunisasi badan


  
Bila tengok ada fungsi untuk menurunkan berat badan, tu yang buat Cik Rose tertarik! Hihihi. Kena displin amalkan ni. Apa-apa suplimen pun yang kita ambil, displin kuncinya. Setiap hari kena makan atau minum. Jangan kita ni jarang-jarang ambil, lepas tu kecewa tiada kesan yang positif,kan. NO, NO, NO.



Cik Rose ada kongsikan di instagram dan facebook selfie Cik Rose bersama Jus Qalbi ni. Alhamdulillah, ramai yang berminat rupanya. Cik Rose memang nak bagi juga pada mak Cik Rose untuk mencuba. Sebab Cik Rose ada baca testimoni yang bila amalkan Jus Qalbi ni, boleh buang angin dalam badan. Insyaallah, kalau balik kampung nanti nak berikan untuk mak pula. Kita hanya berusaha kan. Yang menyembuhkan sudah tentu Allah S.W.T.






Untuk keterangan lebih lanjut atau pembelian,  bolehlah singgah ke mana-mana  media sosial seperti di bawah : 

Facebook : JUS QALBI AL EHSAN


 Alamat :
Algae Park Sdn Bhd
No 80 A,Jalan Renang 13/26,Seksyen 13,
Shah Alam,Selangor.

Tel: 03- 5511 4366
HP: 017- 7300 366 & 017- 3730 366




Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
9 November 2016 at 21:02 ×

Nice sharing..

Selamat Maria Firdz dapat PERTAMAX...! Silahkan antri di pom terdekat heheheh...
Balas
avatar
admin
Thanks for your comment