DO WHAT YOU WANT TO DO!

Assalamualaikum.

Apa khabar semuanya? Moga baik-baik sahaja. Alhamdulillah, 
Yang sedang bekerja, selamat bekerja. Yang berada di negeri |Kedah, Kelantan, Terengganu dan Johor pula, selamat bercuti. Isikan msa yang ada dengan aktiviti yang berfaedah. Manfaatkan masa yang ada. Jangan menyesal di kemudian hari. Jangan sia-siakan masa yang ada. Kerana setiap saat amat berharga.



Sometimes You Have To Do What's Best For You And Your Life, Not What's Best For Everybody Else.


Betul, kan? Dalam hidup ni kadang-kadang kita terlalu risau memikirkan apa yang orang lain fikir atau kata. Sampaikan kita tersepit dan tertekan. No, No, No! Jangan macam tu. Jalani hidup kita dengan cara kita. Lakukan apa-apa yang boleh menghiburkan diri kita. Sampai bila nak menurut dan berkorban. Eh, eh. Cik Rose bukan bercakap tentang diri Cik Rose yer. Hanya perbualan umum je ni. Hihi. Tiada kena mengena dengan diri Cik Rose yer. 

Jangan terlalu memikirkan persepsi orang lain tau. Tapi tidaklah sampai kita jadi orang yang pentingkan diri dan seperti tiada perasaan. Bertimbang rasalah kan. Agak-agak mana yang boleh ikut, kita ikut. Yang tak dapat ikut, jangan ikut. Simple jer. 

Oklah, hingga bertemu di entry akan datang pula :)


Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
11 November 2016 at 08:49 ×

betul! Kadang-kadang kita terlalu jaga perasaan orang sampai perasaan sendiri pula tak terjaga. apa salahnya sekali sekala berkorban untk diri sendiri kan. hehe

Balas
avatar
admin
13 November 2016 at 10:28 ×

Setuju dengan cik rose.. Kita kena buat apa yang kita suka dan jaga hati kita daripada jaga hati orang..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment