Wednesday, December 28, 2016

10 Barang Yang Perlu Korang beli dari ezbuy !

Assalamualaikum.

Shopping..Shopping..
20.12.2016 haritu dah gaji. Apalagi, perasaan nak shopping tu membuak-buak. hihi. Buka website shopping. Mulalah tak keruan. Ada sale sempena Krismas, sale akhir tahun. Jom la shopping.

Cik Rose ada buka website ezbuy. Aduhai, banyaknya pilihan barang-barang. Korang cakap je nak apa. Baju, kasut, mak up, barang perhiasan, sukan, teknologi. Hai....semuanya ada. Sale pula gila-gila. Diskaun! Sebagai pembeli, mesti kita nak yang terbaik kan.

Dalam dok tengok tu, Cik Rose ada juga berkenan beberapai item. Meh Cik Rose kongsikan apa yang Cik Rose berkenan. Dan Cik Rose rasa korang pun patut dapatkannya!

1) SET BERUS MAKE UP

Bila buka website ezbuy, ini benda pertama yang Cik Rose tengok tau. Berkenan di hati. Set berus make up. Cik Ros enak belajar -belajar make up jugak. hihi. Ala simple-simple jer. Bila tengok harganya, aduhai murahnya! RM 9.59, diskaun 86%. Boleh tengok kat sini BRUSH MAKE UP.



2) BEG 

Geramnya tengok. Cik Rose rasa harganya berpatutan. Dan trendy! Cik Rose ni jenis tak kisah jenamanya. Asalkan cantik di mata, dah ok. Diskaun 70%! Kalau korang nak jugak boleh ke sini SURGE BACKPACK









3)EYESHADOW KOREA!

Wah eyeshadow korea! Mestilah cari yang korea. Cik Rose tengah demam Korea! hihi. Berkenan sangat sebab jenis shimmer dan ada warna purple di situ! Korang boleh tengok di EYESHADOR SHIMMER. Yang pasti, harganya tu memang murah! RM 13.45. Kat mana lagi nak beli, kalau bukan di ezbuy! Jom korang, kita cantik sesama! 


4) LIPSTICK JELLY COLOR

Pertama kali Cik Rose jumpa lipstick jelly. Berkenan pulak nak cuba. Macam cantik jer. Ada dua pilihan warna. Harganya hanya RM 33.79 je! Tak sabar nak cuba sendiri. Boleh dapatkan di sini LIPSTICK GEL.



5) FRAME

Cik Rose ni takdelah pandai nak hias-hias rumah. Tapi, bila pergi rumah kawan-kawan, tengok alahai cantiknya. Kemasnya dinding rumah dorang. Bila Cik Rose terpandang frame-frame yang ada di ezbuy, terus berkenan. Cantik juga, yang penting lebih murah kan. Cuma RM 62.07, diskaun 59% tau. Memang berbaloi pada Cik Rose . Boleh tengok di sini FRAME .




6) CARPET 

Ynag ni memang nak kena beli. Boleh letak dalam bilik anak. Khaskan untuk bilik dorang belajar atau main. Yeay! Dah jumpa. Bilik dorang nanti nampak lebih kemas! Cik Rose rasa berbaloi. RM 137.24, dengan diskaun sebanyak 39%. Boleh beli di sini yer : CARPET



7) TOYS

Sekarang ni, anak-anak sedara Cik Rose ada kat rumah. Jadi, memang Cik Ros enak cari suatu permainan untuk dorang. Dalam masa yang dorang bolehlah belajar kan. Hai, mesti anak-anak sedara Cik Rose suka! Tengok di sini yer : TOYS EZBUY.


8) ALAT TULIS HELLO KITTY

Sekarang ni, Cik Rose teringin pulak nak bersolek bagai. Tengok kengkawan office semua cantik-cantik! Tapi, Cik Rose ni setakat ada alatan yang basic jer. Sebab tu, Cik Rose rasa yang Cik Rose perlu dapatkan set alatan make up macam lat bawah ni!HELLO KITTY




9) KASUT

Macam manalah tak geram bila tengok website ezbuy ni. Tengoklah kasut kat bawah ni. Aduhai menariknya. Tapi, mampu ke Cik Rose pakai kalau beli? Tungguuuuuu... hikhik. PEN DORAEMON





10) WARM SHOES WOMEN WINTER BOOT!

Cik Rose memang tak pernah ada boot. Sesekali teringin jugak. Hati dah jatuh cinta dengan boot ni. Warna dii cantik. Tak sabar nak beli! Kalau korang nak, boleh juga beli di sini : BOOT WANITA



Berbaloi ke shopping di ezbuy?

Mesti korang risau kan nak shopping luar Malaysia. Bimbang harga penghantaran melebihi atau lebih tinggi dari harga barang yang korang beli kan. 

Eh jangan risau... meh Cik Rose bagitahu macam mana caranya. Hikhik.

Di ezbuy, korang boleh dapatkan harga penghantaran yang murah dan berbaloi! Hanya RM 8.80. Ye, betul. Jangan tak percaya. RM 8.80 sahaja. Tak kisah tentang berat, berapa bilangan barang, berapa besar, semua hanya RM 8.80. Believe me! Cuma, korang hanya perlu lihat di barang yang korang nak beli tu, ada tak tulis Prime. Macam gambar lat bawah ni :


Cuba korang tengok perbandingan kat bawah ni.  Kalau ikutkan dengan berat sebanyak 31 KG, kos shipping adalah RM 341. Oh tidak! Tapi, kalau korang pilih Prime , hanya RM 8.80. Kat situ korang dah jimat sebanyak RM332.20. Boleh shopping macam-macam dengan jumlah tersebut kan.


Kalau shopping melalui handphone pun boleh. Jangan risau. Mudah kan. 





Macam mana nak tahu barang yang kita nak tu Prime atau tidak? Senang je, sebelum pilih barang, korang klik je di kotak Prime. Lepas tu, akan tertera pelbagai pilihan barang yang ada pakej Prime tu.



Ok kat sini Cik Rose nak beritahu macam mana korang nak dapatkan keistimewaan ni? Macam mana nak shopping dengan kos shipping hanya RM 8.80?  Mudah jer. Jom daftar! Percubaan sebulan hanya RM 18.80. Dan setahun pula RM 188.00. Bila dah daftar, korang boleh shopping dengan senang hati tanpa memikirkan jumlah kos shipping yang mahal.




Jomlah daftar, dan dapatkan voucher bernilai RM15. Kalau nak daftar, boleh klik link ni yer ---   FREE 15 VOUCHER



Ada juga barangan-barangan yang ada diskaun 50%. Boleh banner di bawah yer :


Pssssstt.. Tawaran menarik dengan hanya RM 19.90! Wahh ni yang best. Jom klik banner di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut!



Selamat membeli belah!


4 comments:

  1. carpet tue cantik...cik rose..yang hello kitty tue alat solek ker atau alat tulis..mcm nampak alat tulis

    ReplyDelete
  2. Wah...berkenan sangat gan toys tu. Nampak comel je

    ReplyDelete
  3. thanks share cik rose..comelnya kasut boot tu!

    ReplyDelete
  4. nice sharing ....nampak murah jg tu

    ReplyDelete