Bedak Ruam Bayi Penawar bagi ruam dan semua jenis penyakit kulit

December 20, 2016

Assalamualaikum.

Penyakit kulit pada bayi dan kanak-kanak memang akan merisaukan mak ayah kan. Kasihan pada anak-anak kita, terpaksa menggrau-garu dan akhirnya bertambah teruk. Cik Rose sendiri pernah lihat anak sedara yang mengalami ruam yang agak teruk. Aduhai kesian, Sebab habis pedih badan lepas menggaru. 

Di sini, Cik Rose nak memperkenalkan satu produk yang dapat menyelesaikan masalah kulit pada bayi. RUAM BAYI POWDER. Ianya mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit seperti Ekzema, Psoriasis, Gatal-gatal, Kurap, Panau, Kayap, Ruam susu (bayi), Ruam panas, Kudis, Kudis buta, Cacar air , Jerawat, luka dan lain-lain masalah kulit


Apa yang best sangat Ruam Bayi Powder ni?
Bedak ni dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit. Teksturnya cepat meresap dalam kulit. Kulit akan terasa sejuk dan lembut .Yang bestnya, satu bekas tahan agak lama. 
Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan. Insyaallah. Lagi satu, produk ini adalah produk semulajadi dan bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya. Kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
#bedakruambayi #ruambayipowder #psoriasis #eczema



Testimoni Pengguna Bedak Ruam Bayi @ Ruam Bayi Powder.

Di sini, Cik Rose kongsikan beberapa testimoni Ruam Bayi Powder ni. Kita usaha, Allah Maha Menyembuhkan.




Perbezaan antara produk tiruan dan asli Bedak Ruam Bayi @ Ruam Bayi Powder.

Hati-hati dengan produk tiruan. Jangan terbeli pula. Macam mana nak tahu yang original atau fake? Meh Cik Rose kongsikan.


Jangan percaya! Bedak Ruam Bayi @ Ruam Bayi Powder (RBP) tidak pernah tukar kepada Bedak Asma. Ini kerana terlampau banyak produk ini yang di fake kan di luar sana.




Sedikit pesanan daripada pihak RBP :


Ruam Bayi Powder (RBP) tidak pernah menukar packaging baru kepada nama Bedak 'Asma.

Tindakan  ini sebenarnya untuk menipu pelanggan untuk menjual produk tiruan yang kononnya mengaku lebih baik dari RBP.


RBP sudah mempunyai ratusan testimoni dan masih menggunakan bahan-bahan tradisional yang diwarisi oleh turun-temurun.

RBP tidak diperoses oleh kilang kerana pihak kami ingin menjaga kualiti dan sifat kesucian tanah yang ditapis khusus. Fungsi tanah liat terbaik di dunia ini perlu dijaga keasliannya oleh tradisi turun temurun.


Untuk maklumat lanjut :

Website : http://www.bedakruambayiori.com/ dan https://ruambayi.wordpress.com/
Facebook : https://www.facebook.com/ruampadabayi

Nombor telefon HQ : En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner) 

Moga perkongsian ini bermanfaat buat semua :)

You Might Also Like

3 comments

  1. macam2 produk menarik keluaran local sekarang. bedak nie memang untuk bayi je ke? :D

    ReplyDelete
  2. bdk camni pun org nk palsukan yek... mcm2 betul lah

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS