JUS KUNYIT MALIKA MERAWAT MASALAH DALAMAN WANITA

Assalamualaikum.

Apa khabar? Moga semuanya sihat selalu. 

Setiap dari kita nak kesihatan yang bagus. Di samping kecantikan juga kan. Orang kata kesihatan dan kecantikan tu biarlah seiring. 

Di pasaran sekarang bermacam-macam jenis suplimen yang dijual. Dengan segala jamu, collagen, krim, jus dan banyak lagi. Sampai kita ni sukar nak buat pilihan. Tak tahu nak cuba yang mana. Ada pula sesetengah orang yang baru ciba satu produk tu tak sampai seminggu, dah bertukar pula ke produk yang lain. No...no..no. Apapun yang kita cuba dan amalkan, kita kena displin. Baru nampak hasilnya. Wahh gitu.. 

Dalam entry kali ni, Cik Rose nak kenalkan korang dengan satu jus magic. Kenapa magic? Haa ni yang nak bagitahu. Bukan saja sihat, bonusnya cantik sekali. Cantik luar dalam! Eh eh.. Apa tu? 

Jus Kunyit Malika. 


Itulah dia Jus Kunyit Malika. Kunyit tu sendiri banyak kelebihannya. Tapi, rajin ke nak buat sendiri jus kunyit? Jangan susah-susah.. Beli je yang dah siap ni. 

Jus Kunyit Malika ni diperbuat daripada Ibu Kunyit, Temulawak, Safron, Habatussauda, Halia dan Gula Merah. 100% natural. 


Meh kita tengok apa kelebihan Jus Kunyit Malika ni . Berkesan untuk masalah: 


  • Bisa dalam badan
  • Lenguh-lenguh
  • Keputihan
  • Gastrik
  • Migrain
  • Cegah & merawat kanser
  • Kembung
  • Ekzema, kurap dan panau
  • Cyst, fibroid
  • Letih, lesu, kusam
  • Merawat jerawqt dan parut
  • Kesuburan
  • Merawat peranakan
  • Naik seri kulit
  • Sembelit
  • Menegangkan kulit
  • Merampingkan badan
  • Cuci darah
  • Buang angin
  • Detoks


Haa, banyakkan kelebihan Jus Kunyit Malika ni. Jangan risau. Baik wanita, mahupun lelaki boleh jer mengamalkan jus kunyit Malika ni. 

Ni nak cerita masalah dalaman wanita. Kadangkala kita ni malu kan dengan masalah yang kita hadapi dan tak tahu macam mana nak selesaikannya. Dah macam-macam cara cuba tapi tak berkesan. Apalagi, jangan khuatir. Jom cuba Jus Kunyit Malika ni. Insyaallah. Kita hanya berusaha, Allah yang Maha Menyembuhkan. Sangat berkesan merawat keputihan, melawaskan period. Sesetengah wanita, darah haidnya keluar terlalu sedikit. Jom cuba Jus Kunyit ni. Sebagai rawatan altenatif. 


Kat sini Cik Rose kongsikan antara testimoni-testimoni oleh pengguna Jus Kunyit Malika ni.

Yang pertama, senggugut hilang, period lancar dan badan pun jadi ringan!


Selain tu, masalah dalaman selesai, jerawat pun tak naik dah.



Untuk ibu-ibu berpantang pun boleh amalkan jugak tau. 


Yang ini pulak, testimoni dari pesakit kencing manis. Tapi kan, setiap dari kita tak sama. Cuba monitor bacaan darah dari masa ke semasa. Kalau sesuai, teruskan.



Ini pula jerawat dah tak naik, membuang pun lebih lancar!



Haa, tengok kat bawah ni. Berseri-seri wajah lepas amalkan Jus Kunyit Malika ni!



Macam mana cara pengambilan Jus Kunyit ni? 
Hanya ambil 3 sudu pagi dan 3 sudu malam. Senang je. Oh ya, kalau nak makan, goncang perlahan-lahan ya. Untuk pertama kali buka, gas dia memang banyak. Maklumlah halia pun ada kan. Buka perlahan-lahan je. Kalau bergas naik tu, jangan terus buka. Biar sampai gas dia dah reda. 


Kalau berminat nak dapatkan Jus Kunyit Malika, jangan segan-segan hubungi Anyzz di talian 0197346860 . Whatsapp jer yer. Kalau nak tahu maklumat lanjut boleh ke : 

Facebook Anyzz : www.facebook.com/MNAnyzza

Instagram Anyzz
: www.instagram.com/anyzz_hany

Sekarang ni  tengah promosi tau. Sebotol hanya RM30. Harga biasa RM 49.90 di semenanjung. Anyzz di Batu Pahat, Johor. Yang jauh-jauh jangan risau. Boleh di pos!


Benda baik macam ni, suka sangat Cik Rose nak kongsi bersama. Cik Rose dah cuba selama 5 hari. Kesannya, pembuangan lancar, sendawa dan cergas! Sendawa tu sebab angin banyak agaknya. Hikhik.

Jomlah cuba. Tak rugi tau. Cuma satu je, dispilin. Yer, bila kita konsisten, baru nampak hasilnya kan.

Jom beli Jus Kunyit Malika.
Jom beli Jus Kunyit Malika.
Jom beli Jus Kunyit Malika.




Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
12 December 2016 at 15:43 ×

Jus kunyit memang bagus dan berkhasiar Ross..

Balas
avatar
admin
12 December 2016 at 22:14 ×

Nice sharing , bagus gak Jus Malika nie , boleh rawat pelbagai masalah orang perempuan .. =)

Balas
avatar
admin
18 December 2016 at 16:53 ×

ye.. Rose baru cuba. Harapnya serasi dengan badan

Balas
avatar
admin
18 December 2016 at 16:55 ×

ye, pelbagai kegunaan :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment