LIRIK LAGU SEJATI OLEH FAIZAL TAHIR

December 14, 2016

Assalamualaikum.

Tersuka tanpa sengaja!
Eh..eh.. Mula-mula dengar macam biasa jer. Bila dah banyak kali dengar, jatuh cinta pula dengan lagu ni,

Nak-nak pula tengok Faizal Tahir nyanyi live di Program Meletop. Nyanyi bersam kumpulan Caliph Basker. Aduhai.. Terus melekat liriknya dalama kepala. hikhik.

Anak sedara Cik Rose pun suka lagu ni. Anak sedara Cik Rose, Dania suka betul lagu ni. 

Jom Cik Rose kongsikan lirik lagu ni yer :)


LIRIK LAGU SEJATI OLEH FAIZAL TAHIR

Kau selalu ada
Ku tenggelam dengan dunia
Kau tetap sempurna
Ku tak sedar waktu beredar

Andai dipisah engkau dari aku
Gelap gelita musnah semua (musnah semua) 

Biar mati ku mencuba
Demi bahagia
Biar sakit dilukai
Dapat ku rasa
Biar nadi ku terhenti
Demi ke syurga
Biar selamanya mencari
Cinta sejati
Sejati

Kau selalu ada
Kau tak pernah hilang percaya
Kau tetap sahaja
Kau cahaya dalam gelita

Andai dipisah engkau dari aku
Gelap gelita musnah semua

Biar mati ku mencuba
Demi bahagia
Biar sakit dilukai
Dapat ku rasa
Biar nadi ku terhenti
Demi ke syurga
Biar selamanya mencari
Cinta sejati
Sejati

Sedar
Sedar aku Kau yang satu
Tunjuk
Tunjukkan ku jalan kepada Mu
Diri Mu yang satu

Biar mati ku mencuba
Demi bahagia
Biar sakit dilukai
Dapat ku rasa
Biar nadi ku terhenti
Demi ke syurga
Biar selamanya mencari
Cinta sejati
Sejati
Sejati

Hanya Kau satu cinta sejati
Kau selalu ada

Lagu & Lirik: Faizal Tahir & Mike Chan



You Might Also Like

2 comments

  1. faizal ni kalau bt lagu mmg best....
    lain dr org lain gitu.... selalu liriknya bkn jns kosong msti ada maknanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak. best je lagu-lagu dia :)

      Delete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS