Friday, December 30, 2016

LIRIK LAGU OST BIAR AKU JADI PENUNGGU - RONNIE HUSSEIN MENANTI JANJI

Assalamualaikum.

Drama Biar Aku Jadi Penunggu. 
Korang tengok tak? Cik Rose layan juga drama ni. Awalnya macam slow sikit bagi Cik Rose. Tapi bila dah sampai episod 3 dan 4, dah mula dah momentumnya. Sedih pula episod 4. Best lakonan Janna Nick. Dia tak menangis. Tapi reaksi wajah dia tu boleh buat Cik Rose nangis. Hikhik. 

Kesian watak Iffat Hamani. Menanti dan terus menanti. 4 tahun tu tanpa khabar berita. Ni yang buat Cik Rose nak cari novelnya. 

Ost drama Biar Aku Jadi Penunggu ni pun best. Nyanyian Ronnie Hussein. Menanti Janji. Lagu pun sedih. Terbuai-buai emosi bila dengar!

Jom. Cik Rose kongsikan lirik lagu Menanti Janji ni. 


LIRIK LAGU MENANTI JANJI (OST BIAR AKU JADI PENUNGGU) - RONNIE HUSSEIN

Telah lama ku rasa sebegini
Meniti masa silih berganti
Ku harapkan engkau datang kepadaku
Walau sekadar mimpi

Ku cuba untuk mengejar kamu
Makin ku genggam ia terlerai
Sedari diri kian menjauh
Jauh terpisah dari diri kamu

Biar hatiku menanti
Biar ku terus menunggu
Di dalam kegelapan hariku
Tanpa cinta kamu
Biar jiwa terus mati
Menanti janji kamu
Biar aku jadi penunggu





Ku cuba untuk mengejar kamu
Makin ku genggam ia terlerai
Sedari diri kian menjauh

Jauh terpisah dari diri kamu

Biar hatiku menanti
Biar ku terus menunggu
Di dalam kegelapan hariku
Tanpa cinta kamu
Biar jiwa terus mati
Menanti janji kamu
Biar aku jadi penunggu

Sedihkan lirik lagu ni? 
Jom sama-sama kita dengar lagu Menanti Janji dari Ronnie Hussein ni : 

Nak cari novel.. nak cari novel. Hikhik.



2 comments: