Cara Mudah Lancarkan Pengeluaran Susu Ibu dengan Lunavie Breast Thermo Pad 2 in 1

January 13, 2017

Cara mudah lancarkan pengeluaran susu ibu.| Assalamualaikum.

Hai, selamat malam semua. Cik Rose ada berita gembira buat ibu-ibu yang menyusukan anak-anak ni. Semua ibu nak yang terbaik buat anak-anak kan. Menyusukan anak-anak merupakan impian setia ibu. 

Bengkak Susu

Bengkak susu ni selalu terjadi pada ibu-ibu kan? Kadang-kadang susu tu banyak, tapi baby tak nak hisap sangat. Masa tu lah, terjadinya bengkak susu. Ada je petua tradisional untuk melegakan bengkak susu.  

Tapi, kat sini Cik Rose nak memperkenalkan Breast Thermo Pad 2 in 1 keluaran Lunavie yang akan menyelesaikan masalah bengkak susu ni. Khas untuk ibu-ibu moden! Wah gitu.. Serbaguna tau. 





Bagaimana Breast Thermo Pad 2 in 1 dari Lunavie ini berfungsi?

Untuk Pemanasan
Merangsang pengeluaran susu sebelum di beri kepada bayi anda.

Untuk Penyejukan
Dapat melegakan bengkak atau sakit pada breast.






Cara Penggunaan yang amat mudah!

SEJUK - Simpan di dalam peti seju atau penyejuk beku sebentar. Rasa suhu pada pad tersebut dengan tapak tangan , kemudian lekapkan pada breast. Boleh juga lapik dahulu dengan kain yang nipis atau tuala.

PANAS - Rendam sebentar pad dalam air panas. Rasa tahap kepanasan pad dengan tapak tangan dan lapik dengan tuala/ kain nipi sebelum diletakkan pada permukaan breast.




Lihatlah bentuk dan struktur pad ni yang memang sesuai diletakkan pada breast atau alas pada bra bagi tujuan melegakan sakit pada breast akibat bengkak susu.




Bagaimana nak dapatkan Breast Thermo Pad 2 in 1 dari Lunavie ni?

Korang boleh dapatkan maklumat lanjut di facebook Lunavie : https://www.facebook.com/mylunavie/




Berikan sokongan untuk penyusuan ibu!


You Might Also Like

2 comments

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion