DAY 27 : 31 DAYS CHALLENGE BY JDT BLOGGER - GADJET SAYA

Assalamualaikum.

Untuk entry sebelum ni, sila ke sini yer --->>31 DAYS CHALLENGE BY JDT BLOGGER

Selamat malam! 

Cabarang diteruskan lagi di hari ke 27. Wahhh dah nak hujung-hujung dah ni tau. 

Cabaran hari ni ialah Gadjet Saya. Sekarang ni Cik Rose guna Samsung A5 2015. Samsung A5 ni dah keluar macam-macam dah. Ada siri 2016 dan yang terbaru 2017. Yang kalis air dan habuk tu. 

Samsung A5 ni suami belikan masa 31 Ogos 2015. Beli di BP Mall.. ha siap detail Cik Rose kasi! Puas hati dengan samsung A5 ni. Kualiti camera dia superb!


Gambar dari belakang. Bergaya dengan baju barunya sempena tahun baru Cina ni. Hihi.

Sebelum ni Cik Rose pernah guna hp Sony Ericson. Cik Rose adalah pengguna setia Sony dulu. Sony ni memang susah nak rosak di bawah tanggungan Cik Rose la. Hihi. Kemudian beralih guna Samsung S3, hadiah anniversary. Guna sekejap Note 3. Lepas tu terus guna Samsung A5 ni. 

Sekian.  Korang guna hp ape? 



#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Previous
Next Post »

4 comments

Click here for comments
31 January 2017 at 21:44 ×

Diy sendiri ke tu..cantik..fiqa pun mmg pengguna tegar sony dulu..lepastu beralih ke samsung juga..skrg dah tukar ke asus..xtahu berapa lama bertahan pula

Balas
avatar
admin
1 February 2017 at 09:09 ×

amboiii meriah cik rose punya casing..hehehe

Balas
avatar
admin
2 February 2017 at 11:04 ×

ros blh lg ke join challenge nih?
tetiba mcm teringin plak.. hiks
ke kena blogger jdt jah?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment