DAY 8 : 31 DAYS CHALLENGE BY JDT BLOGGER - GAMBAR MAKANAN YANG SEDANG DIMAKAN

January 12, 2017

Assalamualaikum.

Untuk entry sebelum ni, sila ke sini yer --->>31 DAYS CHALLENGE BY JDT BLOGGER

Selamat malam! Cik Rose bersiaran di waktu malam.

Menyahut cabaran hari ke 8, gambar makanan yang sedang di makan. Hihi. Di kala jam menunjukkan pukul 8.30 ni, Cik Rose tunjukkan apa yang Cik Rose tengah makan. Sambil layan blog, sambil dok mengunyah. Amboi sangat tau!

Tadaaa :


Coklat Almond Gold dari Whittakers. Coklat kegemaran Cik Rose!
Ada jiran balik dari kampung. Kampung dia kat Langkawi. Jadi, dapatlah merasa coklat ni! Nyum...nyum. sedap. Almond dia banyak tau dalam coklat ni. Puas hati!

Korang suka tak makan coklat?. Coklat apa?

Cik Rose kat rumah tak de geng coklat. Sebabnya suami Cik Rose memang tak suka benda manis-manis macam coklat, kek, puding.. Jadinya, memang makan tak bertemanlah. hihi. Tapi, kalau balik kampung, banyak geng. Anak-anak sedara ramai. Sampai berebut-rebut. Sebenarnya syok bila makan berebut dengan anak sedara. Baru meriah dan bertambah selera tu. hihi.

Ok, sehingga berjumpa di lain entry. Cik Rose nak sambung kerja lain sat.

#jdtblogger #31dayschallengebyjdtblogger

You Might Also Like

7 comments

  1. hilang stress bila ada coklat ni kannnnn

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ye rose cukup seka coklat yang ada kekacang ni.

      Delete
  3. Replies
    1. Memang sedap. Tapi tak dapat nak makan selalu. hikhik.

      Delete
  4. hehehhe,,,,,,,kita xmkn coklat sgt...tp suka je makan..

    done komen...
    jemput baca dan komen entry wawa
    http://www.wawaashiharaa.com/2017/01/31-days-challenge-by-jdt-blogger-day-8.html

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS