Lirik Lagu Sekian Terima Kasih - Azharina ( OST Jejak Karmila)

Assalamualaikum.

Jejak Karmila di TV3. Korang tengok tak?

Cik Rose tengok!
Start semalam. Tadi episod kedua. Pukul 9 malam.

Mengisahkan Karmila yang tanpa niat telah membunuh suaminya sendiri demi menyelamatkan anak-anaknya. Dia di tahan dan dimasukkan ke penjara. Sedih juga, bila terpaksa aberpisah dengan anak-anak tu. Nenek pula ada agenda tersendiri. 

Episod tadi anak-anak Karmila pun dah berpisah. Karmila yang muda dilakonkan Wan Sharmila. Tadi Karmila dah menginjak usia dah jadi Fauziah Ahmad Daud. Anak-anak Karmila pun dah besar. Cik Rose tak sabar nak tunggu episod esok pula. 

Setiap Rabu hingga Jumaat sahaja.



Ost drama Jejak Karmila pun best. Nyanyian Azharina, Sekian terima kasih. Macam biasalah, Cik Rose kongsikan liriknya yer.

Lirik Lagu Ost Drama Jejak Karmila - Sekian terima kasih nyanyian Azharina.


Remuk jantung hatiku
Kau pukul dengan janji palsu
Kau kembali dengan yang baru
Setelah lama aku tunggu

Mana janji kau setia
Bukan mudah aku lupa
Ingin saja ku teriak
Hilang sesak di dada

Jelaskan saja apa kau rasa
Saat kau menduakan cinta
Kecewa aku bahagiamu
Jelaskan saja

Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Sekian terima kasih
1liriklaguu.blogspot.com

Indah bila dibayangan
Tapi parah dicurahkan
Kau buat satu permainan
Bagi aku dipermainkan

Mana janji kau setia
Bukan mudah aku lupa
Ingin saja ku teriak

Hilang sesak di dada

Jelaskan saja apa kau rasa
Saat kau menduakan cinta
Kecewa aku bahagiamu
Jelaskan saja

Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Sekian terima kasih



Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
12 January 2017 at 22:23 ×

PC belum tengok lagi la...

Balas
avatar
admin
13 January 2017 at 06:03 ×

Macam best jer, tapi tv berapa?

Balas
avatar
admin
13 January 2017 at 06:04 ×

Ehhh... TV3 lah... Boleh lah layan... Coz saya xde Astro...

Balas
avatar
admin
13 January 2017 at 16:55 ×

Nanti cuba tengok. Best tau.

Balas
avatar
admin
13 January 2017 at 16:56 ×

Ye. Tv3. Best drama ni ;)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment