Tuesday, March 28, 2017

LOREAL PARIS | BROW ARTIST GENIUS KIT DARI LAZADA

Assalamualaikum.

Kecantikan dan wanita tidak dapat dipisahkan. Ecewahhh.. Hihihi. Cik Rose suka juga make up cuma tak ada skill macam orang lain. Main letak je. Dulu cuma berbedak, letak blusher dan lipstick. Tapi sejak setahun ni, dah pandai letak cc cream, foundation, lukis kening, letak eyeliner. Tapi, tak mahirlah. Cik Rose tak lukis kening macam sesetengah orang lain. Cukup warna sikit-sikit je bagi ada orang kata. Takut lukis-lukis nanti jadi kening Shin Chan pulak. Hahaha. Bab eyeliner pulak, cuma pandai yang belah atas mata. Yang bawah mata memang tak pandai. Nanti berair mata. 

Sempena Birthday Lazada, Cik Rose ada dapat suprise box. Antara barang yang Cik Rose terima ialah Brow Artis Genius Kit dari loreal Paris. Wahhh seronoknya. Terima kasih Lazada!


Inilah dia. Ada dua warna. Berusnya siap ada sikat tu. Sebelum ni Cik Rose pakai yang Maybelline. Ada 3 pilihan warna, tapi berus dia tak ada sikat. Bila dapat yang Loreal punya ni, Cik Rose rasa syok pula. Dok sikat kening. Hihihi..


Kalau korang pun nak, bolehlah tengok di website LAZADA. Ada diskaun hebat! Wahhhh berbaloi tau. Boleh klik di sini ---->> BROW ARTIS GENIUS KIT

Terima kasih LAZADA. Cik Rose is happy :)

2 comments:

  1. bestnye....tpi rietta xreti pown guna seme tu....

    ReplyDelete
  2. cantik colournya..MV pun dulu tak reti lukis kening tapi skg sampai ada member ofis minta MV ajar dia lukis kening..

    ReplyDelete