Tuesday, March 28, 2017

SAFI BALQIS OxyWhite Untuk Kulit Wajah Yang Sihat Berseri & Cerah Sempurna

SAFI BALQIS OxyWhite Untuk Kulit Wajah Yang Sihat Berseri & Cerah Sempurna | Assalamualaikum.

Memiliki kulit wajah yang sihat berseri dan cerah sempurna ni memang menjadi idaman setiap wanita. Betul tak? Jangan tak nak mengaku. hihi. Cik Rose secara jujur nak kulit wajah licin dan cerah tapi dalam masa yang sama nak kulit yang sihat. Tak naklah dicemari dengan bahan yang berbahaya yang boleh  memudaratkan keadaan kulit ni. Menyesal tak sudah nanti!


SAFI jenama halal no 1 tempatan memperkenalkan formulasi baharu dalam rangkaian penjagaan kulit SAFI Balqis yang diperkaya dengan Formulasi OxyWhite iaitu gabungan Nano Oxygen dan Nano BioWhite agar kulit wajah tampil lebih sihat dan cerah sempurna. Kelahiran baharu dalam legasi kecantikan SAFI ini dikenali sebagai SAFI BALQIS OxyWhite.


Formulasi baharu SAFI BALQIS OxyWhite hadir dalam rona bungkusan serta reka bentuk produk yang menarik dan mudah di bawa kemana sahaja.Kombinasi warna biru laut dan hijau cerah yang menaikkan jiwa gadis agar tampil segar dan berseri digunakan pada pembungkusan rangkaian SAFI BALQIS OxyWhite bagi kulit wajah normal, manakala gabungan rona jingga dan kuning yang memberikan mood ceria dan penuh keyakinan pula digunakan pada pembungkusan rangkaian SAFI BALQIS OxyWhite kawalan minyak.


Pembersih muka Safi Balqis OxyWhite.


Toner Safi Balqis OxyWhite


Pelembab Gel Safi Balqis OxyWhite


Cik Rose suka betul dengan pelembab OxyWhite ni. Tak melekit tau sebab gel kan. Sejuk dan wangi je kulit muka kita lepas pakai.


Untuk maklumat lanjut mengenai jenama SAFI korang boleh layari laman facebook SAFI, www.facebook.com/SAFI.MY, laman Instagram SAFI@safimalaysia dan saluran Youtube SAFI di www.youtube.com/safimalaysia


Jom sama-sama cantik !


5 comments:

  1. safi balqis merupakan jenama yang tak asing lagi..

    pengguna pun boleh guna tanpa was-was

    ReplyDelete
  2. Patutlah tgk kulit muka rose dlm IG berseri jek 😬

    ReplyDelete
  3. dah lama tak pakai produk nih, zaman sekolah dulu mmg pakai safi

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  4. Nina pun guna range SAFI BALQIS Oxywhite. Paling suka moisturising gel Safi Balqis Oxywhite ni... best! Sejukkk, ringan, tak melekit

    ReplyDelete