Jagakan Dia Untukku | Bukan sekadar lagu

Assalamualaikum. Apa khabar semuanya. Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik.

Ya Allah, take care of the ones I love. 
Ya Allah, jagakan dia untuk Cik Rose.

Ada lagu berjudul ' Tuhan, jagakan dia'. Nyanyian dari Motif Band. Antara bait liriknya adalah : 

"Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku".



Bukan berkisarkan lagu ni tujuan entry ini Cik Rose karang. Tapi, lebih kepada isi hati, doa dan harapan.

Cik Rose percaya setiap dari kita sentiasa berdoa kepada Allah akan kesihatan dan kesejahteraan orang yang kita sayang. Mak, ayah, suami, isteri, anak-anak, adik beradik, teman-teman dan lain-lain.

Tak kisah jika duduk sekali atau berjauhan. Jangan sesekali kita lupa untuk berdoa. 

Taip entry ni, hati jadi sebak. Teringat orang-orang yang Cik Rose sayang. Walau jarak beratus-ratus kilometer, kasih cinta moga sentiasa ada di hati. 

Jaga diri, jaga hati. 


Previous
Next Post »

3 comments

Click here for comments
15 May 2017 at 10:24 ×

Take care rose..

Balas
avatar
admin
15 May 2017 at 19:36 ×

Betul tu. Di mana pun kita, pasti teringat orang-orang yang kita sayang... Moga Allah pelihara hati dan iman kita serta orang-orang yang kita sayang...

Balas
avatar
admin
19 May 2017 at 09:11 ×

Salam cik rose. dah lama tak jalan jalan kat sini. apa khabar cik rose.

Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment