Lirik Lagu Ost Andainya Takdir | Melly Goeslow - Mungkin

June 21, 2017

Lirik Lagu Ost Andainya Takdir | Melly Goeslow - Mungkin. Assalamualaikum. Drama Andainya Takdir, ramai yang tengok kan? Macam-macam emosi pun ada bila tengok. Yang utama, mestilah marah dan geram dengan watak Airil lakonan Shukri Yahya tu kan. Cik Rose jujur cakap, Cik Rose tengok. Tapi, part pukul dan part nyanyi tu, cepat-cepat Cik Rose alih ke saluran 104, Hero Seorang Cinderella. Tak sanggup nak tengok. Geram sangat!

Baik sangat watak Tihah tu. Kita ni kesian kat dia. Alih-alih dia boleh maafkan suaminya tu. Emmmm... Nak buat macam mana.. Dah skrip kan. Hihi. 


Ok, dalam drama tu. Ada satu lagu yang Cik Rose suka. Mestilah nyanyian Melly Goeslow tu. Sedap je lagu tu dengan suaranya lagi kan. 

Jom hayati bait-bait liriknya.

Lirik Lagu Ost Andainya Takdir | Melly Goeslow - Mungkin


Mungkin aku bisa bercinta dengan kamu
Kendati kata kata mu selalu
Menusuk jantung melukaiku

Mungkin ku mau memaafkan mu kembali
Demi cinta yang ada di hatiku
Meloloskanmu dari kata pisah

Mungkin sang fajar dan sayap-sayap burung patah
Menyaksikan kita berseteru
S'lalu tak pernah damai

Mungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi
Jiwa yang dendam akan kerasmu
Sehingga kita bersama... mungkin

Mungkin ku mau memaafkan mu kembali
Demi cinta yang ada di hatiku
Meloloskanmu dari kata pisah
Mungkin

Mungkin ku mau memaafkan mu kembali
Demi cinta yang ada di hatiku
Meloloskanmu dari kata pisah

Mungkin sang fajar dan sayap-sayap burung patah
Menyaksikan kita berseteru
S'lalu tak pernah damai

Mungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi
Jiwa yang dendam akan kerasmu
Sehingga kita bersama...

Mungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi
Jiwa yang dendam akan kerasmu
Sehingga kita bersama...
Mungkin...


You Might Also Like

1 comments

  1. selalu baca kt fb ramai yg tgk drama nih... tp sbb akak tak penah ikut drama ni jd nya tak kenal lah wtak2 yg dikatakan...

    tp mmg ramai btl yg marah sbb tihah kene pkl tp tak bls, or ttp terima je kene pkl

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS