Breaking

Friday, 29 September 2017

ENCHANTEUR 24H Moist Losyen Haruman Badan yang nyata memikat hati setiap wanita

ENCHANTEUR 24H Moist Losyen Haruman Badan yang nyata memikat hati setiap wanita. | Assalamualaikum. September. Ada apa dengan September? Bulan cinta bagi Cik Rose. Ulangtahun pernikahan pada 30 September. Sebab tu bila dapat satu bungkusan yang harum ni, hati Cik Rose berbunga-bunga riang. Alhamdulillah. 

Enchanteur. Siapa yang tidak tahu jenama yang tidak asing lagi di negara kita. Ada losyen, bedak talkum, deodorant. Cik Rose sendiri memang sukakan rangkaian produk dari Enchanteur. 

Apa yang menggembirakan dan membahagiakan anda? Yes, love is the answer. 


Sebuah kotak pink yang telah menyentuh hati Cik Rose. Terima kasih. Diikat rapi dengan riben putih membuatkan Cik Rose berdebar-debar. Tak sabar nak tahu isinya.  Losyen. Ya, losyen yang terkandung di dalam kotak pink ini. Oh, I’m in love!


Losyen baharu ENCHANTEUR 24H Moist Losyen Haruman Badan  ini dirumus khas dengan air mawar, ekstrak lily putih, dan minyak zaitun. Ianya menawarkan losyen untuk wanita yang sibuk dengan tugasan harian, agar kulit kekal lembap, muda dan berseri sepanjang hari hanya dengan penggunaan sekali dalam sehari. Aduhai, memang sesuai untuk Cik Rose ni. Berkerja dalam keadaan yang berpenghawa dingin kadangkala membuatkan kulit Cik Rose sedikit kering. Dengan kandungan Air Mawar yang merupakan bahan semula jadi yang menyubur dan menghidratkan kulit, dapat menyelesaikan masalah Cik Rose. Ekstrak Lily Putih pula kaya dengan asid amino dan mineral manakala Minyak Zaitun pula sememangnya terbukti dengan manfaatnya dalam mengekalkan kecantikan kulit. Gabungan ketiga-tiga bahan semula jadi yang istimewa ini bekerja untuk meresap jauh ke dalam kulit agar dapat memelihara, melembap, dan menyuburkan kulit agar tangan dan badan kekal lembut, licin dan awet muda! 

Telah terbukti secara klinikal bahawa hanya dengan sekali penggunaan ENCHANTEUR 24H Moist Losyen Haruman Badan, kulit dapat menikmati pelembapan segera dan penghidratan sehingga 24 jam. Ia membekalkan kelembapan serta tekstur yang selesa pada kulit ENCHANTEUR 24H Moist Losyen Haruman Badan adalah berasaskan air dan tidak meninggalkan rasa berminyak dan melekit pada tangan mahupun badan. Yeahh tu yang penting. Tak melekit. Taklah mengganggu tugas seharian, maklumlah nak menaip kan. Takut licin je nanti. Hihi. 

Psstttt botol air pink! Sweetnya. Sapu losyen, sapu jugak. Air jangan lupa minum tau. Barulah kulit kita ni cantik. Cukup air, ditambah pula losyen Enchanteur, hasilnya tip top!


Ok, mari Cik Rose terangkan serba sedikit tentang losyen ini ya. 

ENCHANTEUR Alluring (dicipta untuk gadis mempersona, penuh semangat & misteri)

•          Haruman eksotik menggoda yang memberikan aura si gadis manis yang penuh misteri. Ia menggabungkan nota Bergamot dan Passion Fruit, meresap  jauh kedalam haruman Mawar dan Iris yang memukau, dihangatkan oleh aroma Vanila, Musk dan Vetiver- mencipta wangian tersendiri yang penuh dengan keberanian.  

Cik Rose yakin ianya akan jadi teman baik Cik Rose. Cik Rose memang gemarkan bau yang sebegini! 


ENCHANTEUR Romantic (dicipta untuk membangkitkan keceriaan dan aura kewanitaan)

•          Aroma keceriaan yang terhasil dari aroma Mandarin yang menyegarkan, bunga Violet dan Galbanum yang menjadi simbolik permulaan sebuah cinta yang indah. Sama seperti cinta sejati yang tumbuh mewangi, haruman ROMANTIC ini berkembang mekar dengan Bulgarian Roses dan White Jasmine yang dicampur dengan wangian Mimosa dan Orange Flower. Tarikan aroma Sandalwood dan Vanilla yang berkekalan ini bagai menghimpun kesemua aroma ini di dalam sebuah simpulan ikatan cinta yang penuh dengan keajaiban. 

Wahh yang ini pula fresh je rasa. Emm mungkinkah Cik Rose beralih arah dengan haruman Romantic? Sukar buat pilihanlah macam ni! Dua-dua pun Cik Rose suka. 



Korang rajin tak sapu losyen? Ada yang sukakan losyen, tapi malas nak sapu. Dengan alasan terlupa. Betul tak? 

Cik Rose bagi tips mudah. Letak losyen di tempat yang korang nampak. Kalau yang berkerja, bawa je losyen dan tinggalkan di tempat kerja. Boleh sapu masa rehat kan. Kalau yang suka sapu losyen sebelum tidur pula, letak losyen di sebelah katil. Ha, nak tidur tu terus capai losyen. Kalau kita dah terbiasa, mesti hari-hari kita buat. 


Sentuhan magis. Wahhh wah.. bukan sahaja wangi, malah lembap, lembut dan menyegarkan. Apalagi yang dicari? Semuanya ada pada Enhanteur 24H Moist Losyen ni!

Di mana nak beli? Jangan risau, rangkaian produk Enchanteur ni mudah didapati di pasaraya-pasaraya, kedai-kedai dan farmasi. Harganya pula berpatutan setanding dengan kualitinya.


Jom pakat-pakat cuba yer. Pasti tidak mengecewakan. Ianya berbaloi! 

Untuk maklumat lanjut, sila layari :

Laman Web : www.enchanteur.com.my


No comments:

Post a Comment