Breaking

Tuesday, 26 September 2017

Ost Pinjamkan Hatiku | Lirik Lagu Pinjamkan Hatiku - Ayda Jebat & Adi Priyo

Assalamualaikum. Pernah dengar tak lagu baru nyanyian Ayda Jebat? Lagu duet bersama Adi Priyo. Ala vokalis kumpulan Sixthsense tu. Lagu yang menjadi Ost untuk filem Pinjamkan hatiku. Belum ditayangkan lagi. Ayda Jebat berlakon dengan Shaheizy Sam dan Farid Kamil. 

Cik Rose suka je nyanyian Ayda Jebat ni. Sedap, kena dengan lagu. Macam biasalah kan. Cik Rose kongsikan liriknya ya. Korang boleh cari di youtube lagunya. 



Ost Pinjamkan Hatiku | Lirik Lagu Pinjamkan Hatiku - Ayda Jebat & Adi Priyo

ini bukan lagu cinta kita yang dulu
saat itu ku fikirkan cinta matiku
namun kini ternyatalah hatiku milik dia
bukan engkau seperti ku sangka

mudahnya kau lepaskan kata-kata mu
tak fikirkah tergores perasaan ku
yang selamanya menyinta sedikitpun tak berubah
kau buang sebegitu saja

memang salah diriku, tak peduli perasaanmu
yang seharusnya tahu tak lagi dihatiku
tak layak kau miliki cinta yang suci
bukan kini dan hingga selamanya


ku simpankan semua detik terindah
dalam kenangan cinta
kerana masa telah merubah jiwa
kita harus terima begini suratannya

ooh.. tolong maafkan aku
Mudah bagi dirimu
huoo...oo

ku simpankan semua detik terindah
dalam kenangan cinta
kerana masa telah merubah jiwa
kita harus terima begini suratannya

huoo...oo

kerana masa telah mengubah jiwa
kita harus terima begini suratannya

ini bukan lagu cinta kita yang dulu
saat itu ku fikirkan cinta matiku
namun kini ternyatalah hatimu milik dia
bukan aku seperti ku sangka

tolong maafkan aku
Mudah bagi dirimu

huuu..uuu..

No comments:

Post a Comment