Tuesday, November 14, 2017

Marvelous Massage Gel Minyak Urut Moden dari Sarwa Jannah

Marvelous Massage Gel Minyak Urut Moden dari Sarwa Jannah | Assalamualaikum. Hai korang! Apa khabar? Moga baik-baik saja. 

Cik Rose percaya setiap rumah mesti ada minyak angin kan. Pelbagai jenis minyak angin yang ada di pasaran ni kan. Minyak kayu putih, minyak serai dan lain-lain. Cik Rose sendiri memang selalu guna minyak angin untuk disapu di perut andai sakit perut atau senggugut. Dan Cik Rose juga akan urut kaki suami yang kadang kala lenguh. Jadi, stok minyak angin selalu ada je di rumah. 


Tapi, bila guna minyak angin ni, ada juga kekurangannya. Terlalu berminyak kan. Habis tangan kita ni, lepas urut perlu basuh bersih-bersih. Jika tidak, melekit je tangan ni. Kalau sapu di kaki pula, habis lantai berminyak! Nak kena mop lepas guna. hihi.

Baru-baru ni, Cik Rose diperkenalkan dengan Minyak Urut Moden dari Sarwa Jannah oleh teman Cik Rose. Nak tahu tak, Cik Rose baru pertama kali dengar masa tu. Eh, cantik pulak packaging dia. Pink uols!



Ok, Cik Rose cerita sikit tentang minyak Marvelous Massage Gel atau MMG ni ya. 3 bahan utama dalam MARVELOUS MASSAGE GEL ialah Minyak Kayu Putih, Aloe Vera, Mint dan Lavender. Sebab tu ianya berbau harum sedikit. Tak adalah bau minyak angin sangat kan. Ianya sesuai digunakan oleh seisi keluarga, semua lapisan dan peringkat. Tua dan muda. Bayi dan dewasa. Lelaki dan perempuan.



InsyaAllah boleh membantu meredakan:

* Rasa tak selesa perut, sebu,

* Kembung perut
* Lesu
* Lenguh-lenguh
* Sengal sendi
* Sakit badan
* Senggugut
* Sakit lutut
* Pening kepala
* Resdung
* Selesema
* Urutan biasa 


Ciri-ciri Istimewa:

*Mudah dibawa ke mana saja kerana bersaiz poket, 100g.

*Pantas meresap ke kulit dalam masa 20 saat, tanpa perlu basuh, tak melekit.
*Tekstur macam losyen, tak berminyak.
*Waterbased, mesra wuduk.
*Wangi haruman bunga lavender, sebagai aromaterapi.
*Terbukti berkesan berdasarkan testimoni yang diterima.


Minyak urut ni, tekstur ni macam krim. Ala,  macam losyen tu.  Berwarna pink. Jangan risau, Cik Rose dah cuba memang tak melekit, ianya cepat meresap. Lepas sapu, rasa berangin je tau. Sedap je rasa. 




Kat mana nak beli Marvelous Massage Gel dari Sarwa Jannah ni? Jangan risau. Biar Cik Rose beritahu ya. Korang boleh dapatkan minyak urut ni dari Kak Rozal. Boleh terus whatsapp atau hubungi Kak Rozal di talian 0167309268 . Untuk yang berada di sekitar Batu Pahat, boleh je COD. Untuk di luar Batu Pahat, boleh je pos. Jangan risau ya.

Sebarang pertanyaan dan pembelian :

Facebook : https://www.facebook.com/neoumi.imranmuiz
Whatsapp :  0167309268 




2 comments:

  1. Wah bagus nih minyak urut nih. Kena beli satu

    ReplyDelete
  2. bagusnya, boleh golek2 je, x perlu sapu... mmg patut dibeli minyak nie..

    ReplyDelete