Breaking

Monday, 26 March 2018

Lirik Lagu Aqilah - Floor 88


Assalamualaikum. Hai. Siapa peminat lagu Zalikha? Cik Rose lah salah seorang yang suka. Suka dnegan muziknya. 

Selepas meletop dengan lagu Zalikha, Floor 88 kelua rpula dengan lagu barunya berjudul Aqilah. Nama wanita jugak. Sedap juga lagu ni. Muzik dia tu yang best. Hai Aqilah mesti senyum lebar je, nama jadi lagu. hihi.

Lirik dia kelakar pula bagi Cik Rose. Tak dapat mengorat Zalikha, Cuba pula adik tirinya Aqilah. Hai kebetulan sungguh Zalikha ada adik tiri! Hihi. Video klip Aqilah dah pun keluar. Cubalah korang tengok di youtube ya.


Macam biasa, Cik Rose kongsikan liriknya ya dnegan korang. Bolehlah kita miming sama-sama. Hikhik. 

Lirik Lagu Aqilah - Floor 88

ini sambungan cerita si Zalikha
bukan tentang dia tentang adik tirinya
apa yang kutahu nama dia Aqilah
semangat hatiku mencuba kali kedua

rambut ikal mayang hitam manis orangnya
sekali ku pandang berdesun aku tergoda
bagaimana aku ingin mendapatkannya
fikiran celaru dan hati tak tentu arah
benar kata mereka mabuk bercinta
akan lupa semuanya
mandi tak basah, tidur tak lena
makan tak berselera
huwo.. o o o ohh...


oh Aqilah cinta hatiku
oh Aqilah I said I love you
oh Aqilah tolonglah aku
terima ku jadi kekasihmu

oh Aqilah dengarkan aku
hati ini hanya untuk dirimu
oh Aqilah percayalah kataku
hati ini dah tertulis namamu

belahlah dada dan lihat hatiku
sucinya cintaku kepada kamu

(Aqilah.. Aqilah...)
(Aqilah.. Aqilah...)

*music...

benar kata mereka mabuk bercinta
akan lupa semuanya
mandi tak basah, tidur tak lena
makan tak berselera
huwo.. huwooohh...

oh Aqilah cinta hatiku
oh Aqilah I said I love you
oh Aqilah tolonglah aku
terima ku jadi kekasihmu

oh Aqilah dengarkan aku
hati ini hanya untuk dirimu
oh Aqilah percayalah kataku
hati ini dah tertulis namamu

belahlah dada dan lihat hatiku
sucinya cintaku kepada kamu

3 comments:

  1. hehehe lirik dia tu buat tersenyum jer...nanti nk cari dan nk dengar lagu tu pulak...

    ReplyDelete
  2. agak kelakar lagu ni sbb tak dapat zalikha, lompat kat adik tiri pulak >,<

    ReplyDelete