Sunday, July 22, 2018

BELI BAJU KURUNG YANG CANTIK DAN SELESA DI SWEET MUSLIMAH DENGAN HARGA YANG MURAH!

BELI BAJU KURUNG  YANG CANTIK DAN SELESA DI SWEET MUSLIMAH DENGAN HARGA YANG MURAH! | Assalamualaikum. Cik Rose nak bercerita tentang baju kurung ni. Ada orang, masa raya je beli baju kurung. Atau masa raya je cari kain nak tempah baju raya. Eh. macam Cik Rose ni sentiasa mencari baju kurung. hihi. 

Apa maksudnya tu? Iyalah, Cik Rose ni kerja hari-hari pakai baju kurung. Selalu juga membeli. Nak beli kain tu memang ada yang murah cantik, tapi timbul masalah nak cari tukang jahit. Ada yang tak nak terima tempahan di waktu-waktu tertentu kalau lambat hantar kan. 

Tapi, korang jangan risau. Cik Rose dah jumpa jalan penyelesaiannya. Wahhh.. Untuk yang memang selalu pakai baju kurung tu, contohnya cikgu ke, kakitangan kerajaan ke., mai CIk ROs enak habaq nak beli kat mana baju kurung yang best.


Kat mana nak beli baju kurung yang cantik dan berkualiti setanding dengan harganya? Kat mana lagi kalau bukan di SWEET MUSLIMAH . Bukan baju kurung biasa tu. Ni baju ada pattern sikit. Kurung moden gitu! Cantik tau. KURUNG MAHEERA diberi nama. 


BAJU KURUNG MAHEERA

1. Material High Quality MOSS CREPE + SULAM
2. EASY IRON (Suggest pakai steam iron)
3. LEMBUT & RINGAN. Kalau basuh cepat je KERING
4. MESRA WUDHU, ada butang di hujung lengan
5. BREASTFEED FRIENDLY, senang nak menyusu baby. Butang Penuh di bahagian depan
6. SIDE POCKET di tepi baju, senang nak simpan henpon
7. Bentuk Pungung terlindung sbb baju LOOSE cutting
8. SKIRT A CUT yang ringkas & bila jln mudah je.Tak ketat
9. Skirt sangat selesa sebab GETAH yang digunakan getah yang mantap dan kemas



Cantikkan design kurung Maheera ni? Cutting dia loose, tak ketat. Lepas tu, nampaklah fesyen sikit kan dengan butang di hadapan tu. Berkenan betul Cik Rose dengan warna hijau emerald dia tu. 


Berbelanjalah secara bijaksana. Jimat apa yang patut. Dalam pada nak berjimat tu, kita mestilah nak kena pilih yang terbaik kan. Kalau kita pandai jahit sendiri baju ni, lainlah. Kalau tak pandai jahit, Cik Rose cadangkan korang beli je baju siap. Mudah dan juga cantik. Puas hati.



Alang-alang dah ada sale ni, jomlah beli. Boleh pakai pergi kerja kan. Tak adalah pakai baju sama hari-hari. Apa salahnya sesekali membeli. Tapi, jangan sampai membazir. Beli banyak-banyak, last-last tak pakai. Terletak je dalam almari. Tak mau macam tu tau. Kalau memang pakai, beli. Kalau tak berapa nak pakai, lebih baik simpan duit tu. Jangan ikut nafsu. 

Untuk yang nak buat baju sedondon satu office atau sedondon majlis kahwin, beli je dari Sweet Muslimah. Dahlah cantik, lepas tu cepat je penghantarannya. Korang tak payah pening nak cari kain, nak pergi tempah. Senang dah kan sekarang. Duduk rumah jer tunggu baju sampai.


Akhir kata, jomlah cuci mata di SWEET MUSLIMAH . Hihihi

Nak order, boleh terus klik pada gambar atau link di bawah ya : ORDER BAJU KURUNG DI SINI


3 comments: