Breaking

Friday, 3 August 2018

Menu Makan Tengahari Yang Simple dan Mengenyangkan

Assalamualaikum. 

Hari Jumaat. Hari cuti. Yeayyyy. Blog senyap dari entry terbaru. Eh baru beberapa hari tak menulis kan. Masa seakan mencemburui Cik Rose. Eh stop blaming Cik Rose. Hikhik. 

Tak ke mana ke minggu ni? Cadangnya nak balik kampung, tapi tak jadi. Insyaallah balik minggu depan. Kebetulan ada kenduri di utara. Im excited! 

Makan apa tu tengahari tadi? 



Cik Rose makan simple jer. Burger dan nugget. Masak sendiri. Kebetulan sema ada beli roti kan. Jadi, hari ni makan tu jer. 

Potong roti tu kepada dua bahagian, letak planta. Bakar sikit atas pemanggang ajaib. Goreng daging burger. Letak sos, dah siap! 

Kenyang, Alhamdulillah. 

Kadang-kadang tekak ni nak makan yang simple. Eh kadang-kadang nak yang best-best. Tak menentu selera ni, susah dijangka! Hihi. 


2 comments:

  1. hahahaha tak dijangka tu jangan yang minta tak termampu nak membayar sudah le. Dah lama tak masak burger ni, craving pulak :P

    ReplyDelete
  2. Betul betul simple ni rose..kalau akak duduk sorang pun akak makan roti dan mentega..kot rajin goreng telur

    ReplyDelete